Kesakitan Yang Teramat Sakit!

"Ma..pipi nga mata oghe sakit nie..ma tau dop kena gapo?" tanyaku pada ma dengan memegang pipi yang sakit..

"Laa..ma bukannya doktor tahu sakit gapo..Nantilah kita gi klinik.." balas ibuku...

Aduh!!! Pipi dan mataku sakit sesangat.. Entah apa musibah yang terkena diri ini.Mata begitu sakit untuk ditutup . Nak makan pun susah apabila pipi sebelah kananku terasa sakit..Aduh..Kenapa la jadi begini? Kat sekolah tadi pun rasa tak bersemangat je nak belajar..

Pada pagi tadi,tak ada lah sakit sangat. Tiba-tiba selepas rehat, Ya Allah!!! Memang sakit..Tak dapat den nak bayangkan di dalam blog ini.

"Kalau korang nak rasa macam Amir rasa..pi amik tukul Acu try test pukul pipitue..Kalau ada rasa macam sakit tue..Ha,macam itu lah yang Amir rasa..Hehe"

Kat mana ye nak cari tips hilangkan rasa sakit nie.. Mak cakap Amir kena resdung. "Huh? Resdung? Wow! Tak percaye den..."

Entahlah belalang..Demamku masih belum hilang..... Salam!!! Kalau Amir update bebanyak..Korang jangan marah ye. Amir ada geram sikit dengan satu isu..Jadi,Amir nak berbahas lepas nie..Maaf.

3 comments:

ninie_azriena berkata...

sabar yer amir,,
moga cepat sembuh..

azuan berkata...

resdung la tue...dengar cakap mak ekeke

PinQib berkata...

hee.. get well yo., demo keno kuat sikit tehe..


Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Salah bontot ke selipar?

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??