Budak Tadika Pun Dah Pandai Buat Aksi Mengghairahkan

Assalamualaikum.. Hish! Apa nak jadi dah dengan  budak-budak zaman sekarang? Teruk betul.. Baru je berumur 5 tahun atau boleh dilabel sebagai budak tadi tetapi sudah pandai  buat aksi lucah dan mengghairahkan..MasyaAllah....

Apa nak jadi dah dengan dunia zaman sekarang? Apabila budak pun sudah mengenali erti seks..bercium.. Hurm... Nasib baik adik budak perempuan nie lapor kat mak dia.. Kalau tidak.. Hancur...Hancur..

Baca kat Berita Harian tadi..Budak tue cakap yang jiran sebelah rumah yang ajar. Seorang budak lelaki.. Dan...budak lelaki itu pernah memasukkan jari ke dalam kemaluannya... Ya Allah!!! Nak salah kan siapa? Adakah pendidikan seks perlu diajar di tadika???

Berita lanjut di sini..(wajib klik)

18 comments:

Kie-yu berkata...

bahaya betul la zaman skrg je
ada je anasir2 tak elok

kaizen shinobi berkata...

Uish..bukan pendidikan seks... pendidikan agama... itu yang paling penting...

agama cukup, secara automatiknya pendidikan seks cukup.

NiZaM Limited berkata...

astaghfirullah..ape nak jadi la ngn budak2 zmn skrg..
kat khutbah jumaat ade kate cmni..
"kalo nak tgk islam masa dpn camne, tengoklah anak2 muda skrg".
erkk..kita pon bleh bygkan cmne kan..ish2..

isu cmni takkan selesai slagi masalah sosial tak ditangani sepenuhnya..:(

p/s: dah jadi folower ke amir skali..
nak masuk dlm bloglist amir bleh? :)

Affan Ruslan berkata...

erk!

zati berkata...

dah makin teruk tapi kerajaan still lagi nak memperluaskan pendidikan seks, pendidikan agama????

dunia akhir zaman, macam-macam

pearl apple berkata...

ish3..takutnya....kenapa lar masalah sosial kat malaysia nih makin menjadi2...sedih btol

QieFLy si Dolce berkata...

ntahlah rasa nak dedahkan kepada kanak2 pendidikan Seks ni takut mudah terpengaruh maklumla kanak2 memang mempunyai sifat ingin tahu yang tinggu....
Entry terkini : Aku ingin join tapi aku tidak boleh...

QieFLy si Dolce berkata...

huhuhu....masalah kini makin banyak mendatang....
Entry terkini : Aku ingin join tapi aku tidak boleh...

kerol berkata...

kita berada dalam zaman jahiliah...

Amir Izzat berkata...

@Kie-yu...erm..itu lah..terdedah dgn perkara yg tidak elok

Amir Izzat berkata...

@kaizen shinobiops! salah2.. pendidikan agam itu penting..

hurm..betul2

Amir Izzat berkata...

@NiZaM Limited...pabila tengok remaja sekarang...itulah yg akan kita lihat kelak..masa depan negara...negara Islam..hurm..

apa la yg akan terjadi kepada negara kelak kalau perkara ini berterusan?

semuu pihak harus memainkan peranan kot..

p/s: already..thanks!

Amir Izzat berkata...

@Affan Ruslanhurm.... ??? :)

Amir Izzat berkata...

@zatiapalah agaknya yg kerahaan fikir.. Pendidikan agama memang kurang ditegaskan..

yg penting kita berusaha untuk membendung perkara ini

Amir Izzat berkata...

@pearl apple..makin menjadi2 sebab masalah ini tidak dipandang serius..

kita harus memainkan peranan dalam mencegah hal ini..betul tak?

Amir Izzat berkata...

@kerolbetullah./Umat akhir zaman akan kembali ke zaman jahiliah.. hurm..

ladymiaka86 berkata...

sungguh bahaya kanak2 zaman skrg.. hi yg rasa takut dgn cabaran2 sebegini dlm membesarkan anak ni..
huhu.. cuak seyh.. mintak2 la dijauhkan dari kes2 camtu..

Amir Izzat berkata...

@ladymiaka86jangan takut..insyAllah kalau didik anak-anak dengan baik..pasti dia akan menjadi baik...

<--nanti jadi bapak gak..hehe..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??