Argentina Kalah?


Salam geng! Huhu. FUh! Argentina kalah? Tak percaya tue..Ramalan aku salah laa..Haha. Mohon maaf. Ahaks. Ha,kenapa ek Argentina kalah? Hurm.. Pada babak pertama aku ada tengok,dari situ aku dah tahu yang Argentina tak boleh lawan Jerman sebab Jerman pandai psiko Argentina yang cepat marah,kan?

Korang pun dapat lihat sendiri yang pemaian Argentina bermain agak kasar sedikit,setuju? Ha,sebab itu laa..Tapi tak sangka. Ngoks sungguh Argentina.. Maradonna agaknya bersedih tujuh keturunan kot...Ahaks.. Berapa ek keputusan? Oh ya! 4-0. Fulamak! Tak leh lawan laa..

Ok lah.Kita nantikan Jerman lawan....lawan sapa ek? Hurm..Sokong Jerman la pulak..keke..

6 comments:

alynn malynna berkata...

oh...mmmg da agak germany mng...
semangat dalam 1 pasukan yg cukup mantap...:)

Syira ITIK KEJ♥M berkata...

Jerman main mmg mantap la tadi! licik, pandai cari peluang.

td argentian buat taktahu je masa germany sumbat gol! takde inisiatif nak halang ke ape..... macam sayurrrr!

Ery Farieha berkata...

hahh
tensen betol wa~

Amir Izzat berkata...

@alynn malynna ye ek? wah! minat bola gak ek? hehe..memang mantap ar Jerman main..cool je

Amir Izzat berkata...

@Syira ITIK KEJ♥Mhahah..sungguh kejam itik mengutuk Argentina..kah3.. betul2... main macam sayur dah lama... (osp! terikut sama)..hehe

Amir Izzat berkata...

@Ery Fariehaawat tensen pulak dah? relaks2.. :)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??