Harga Setem Khas Sempena Sambutan Hari Pahlawan

Sempena sambutan Hari Pahlawan 2010, Pos Malaysia Berhad akan mengeluarkan setem khas bertemakan Darjah Kebesaran Seri Pahlawan Gagah Perkasa pada Sabtu ini. Sabtu? Ha,esok la. Jangan ketinggalan.

Setem khas ini akan dijual di Pejabat Pos seluruh negara dan juga di Unit Setem & Filateli ibu pejabat Pos Malaysia Berhad mulai jam 8.30 pagi hingga 3 petang pada esok hari. Esok hari minggu,jadi senanglah nak pi beratur dan berbaris panjang membeli setem ini. Hihi. Bagi pengumpul setem,sudah tentu anda akan membeli setem khas ini. Kan?

Harga pula hanya 60 sen, 70 sen dan 80 sen dalam tiga rekabentuk. Sangat murah dan tak lah mahal sangat. Mampu dimiliki oleh semua orang.

Tahukah anda? Setem keluaran khas ini hanya dicetak sebanyak 580,000 keping. Agak banyak. kalau Post Malaysia Berhad hanya keluarkan 5 keping je. Agak-agak la. Mahal tak harganya? Haha. Mestilah lah mahal kan? Terhad tue..

Selain itu,orang ramai turut ditawarkan sampul surat hari pertama dengan harga 30 sen atau set lengkap dengan harga RM2.40 dan juga fail khas hari pertama pada harga RM5.50 bagi setiap satu atau set lengkap pada harga RM49.90 pada hari yang sama. Harga yang sangat berpatutan.

Jadi,jangan lepaskan peluang untuk memilik setem khas sempena sambutan Hari Pahlawan 2010!

2 comments:

Rohani Hashim berkata...

kalu 5kpg je, mau 5ribanriban harganya nye..hehehe

Amir Izzat berkata...

@suamihanyisterizukihaha.. ye la..mahal..susah lak nak dapat..kih3

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??