Tips| Membelasah Lelaki Gila Seks


Salam geng! Wah! Wah! Apa pasal banyak update tips nie? Ha,saja je..Nak kongsi ilmu..Ilmu kena kongsi tak boleh simpan dalam dada..Susah nanti..Kan? Kali nie tips untuk perempuan pula. Elok sesangat lah baca. Tips untuk membelasah lelaki miang..


Kalau Kena Peluk Dari Belakang.
Ok! Selalunya jenis lelaki yang miang nie..Ada yang peluk dari belakang. Mesti nak raba dada.. Dah tau dah. Macam kes perempuan kena peluk dari belakang masa masuk rumha hantu hari tue. Macam nie. Kalau dia peluk dari belakang..korang kan ada siku? Jadi,korang tolak siku korang mengenai mukannya..Pasti lelaki miang tue lepaskan.
Satu lagi,ramas dia punya kemaluan dan tarik..Fuh! Betul! Pasti dia ‘tersedak’. Time kita “terdesak” nie..Buat apa yang penting untuk selamatkan nyawa. Jangan pula menjerit manja,bertindak lebih baik dari duk malu..

Kalau Kena Peluk Dari Depan
Ha,yang nie memang kita perasan la pabila dia datang dari depan. Masa dia nak datang tue,terajang je terus dia punya alat sulit..Kompem lelaki miang dah tak nak kacau korang..Betul.. “senjata” itulah kunci utama… Hehe..

Kalau Kena Tolak Dalam Semak.
Ha,yang kena tolak nie pula. Masa dia nak “menerjah” diri korang. Korang terajang dia punya dada. Amir tak tahu lah situasinya.Sekadar tengok dalam Gerak Khas. Terajang je dada.. Jangan la meronta lemah lembut.. Amir tahu,korang kuat punya…

Korang Kena Belajar Silat Atau Seni Mempertahankan Diri!!
Toink…Oh perempuan. Korang pernah belajar tak? Kalau belajar,baguslah. Amat penting untuk “beradu” dengan lelaki miang di saat genting. Gunakan segala kemahiran yang ada. Tunjukkan kebolehan anda. Kasi lelaki kalah! Hehe..

Kalau Kena Raba/Rogol..Jangan Layan!!!
Hish! Apa kes? Ops! Yang Amir hairan kan.. Kenapa ek mereka tidak melawan sekuat mungkin?? Betul nie..Bukan main-main..Kalau kena rogol lah,macam layan je.. Kes rogol nei banyak jenis. Ada 4 jenis rogol nie. Amir tak tahu lah situasi nie..Wallahualam…tapi yang penting jangan layan…Faham kan?

Ok lah..Setakat tue je..Banyak lagi tips kot.. Perkara asas yang utama adalah bertindak dan melawan balik.. Serang “senjata” mereka ye wahai perempuan…

AMir: Kenapa kadang-kadang kita malu untuk berbicara soal begini? Seks? Rogol? Lucah? Kenapa malu kalau ia memberikan kebaikan dan pendedahan..Hairan..hairan.. Tips nie serius tau..Jangan Gelak..kih3..

8 comments:

safiyyahosman berkata...

ahhahahahaa..info yang bgus sekali adik ku..hihihihi;)

Ayie berkata...

ni macam untuk perempuan jer.. kalau untuk lelaki pulak macam mana??

Aku pernah kena beb... perempuan nak raba aku.. Hahahahha

Amir Izzat berkata...

@safiyyahosmanhehehe..bgs ek? saja je...kih3

Amir Izzat berkata...

@A-Y-I-E.laa.ko pernah kena ke? hish..yang nie khas untuk perempuan je..kau nak gak ke tips untuk perempuan? ada nie..heheh

bahaya tol kau kena raba..ahaks

Affan Ruslan berkata...

Salam bro.
Erk, tips last tu lain macam je.
Ada ke yg rela

Ken Wooi berkata...

lol.. nice one =)

izyantyPersonalTaste berkata...

gd info tapi kalau dah panik, memang masalah...

Sharinginfoz berkata...

kena ada ilmu pertahankan diri

Tudung Mana Anda Suka?

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??