Uruguay Kalah Dengan Belanda.

Nampaknya perlawanan antara Uruguay dengan Belanda telah dimenangi oleh....Belanda! Ceh! Macam mengumunkan hadiah pulak.. Uruguay telah tunduk kepada Belanda 2-3. Belanda 3 -Uruguay 2. Kemenangan tipis. Namun Uruguay bukanlah tandingan Belanda. Wesley sneijder pula muncul pemain terbaik permainan.

Walaupun Uruguay kalah. Ini bukan satu kekecewaan kepada Amir. Sebenarnya duk menanti siapakah yang akan bertemu dengan Belanda kelak? Jerman atau Sepanyol? Pada firasat saya,Jerman lah yang akan mara. Sepanyol? Saya belum lihat lagi permaianan mereka tetapi janggan duk caya dengan sotong kurita tue. Nanti kita goreng buat satay. Hehe.

Baiklah.. Piala Dunia 2010 sudah menghampiri pernghujungnya dan sekianlah laporan untuk berita sukan. Dari Amir Izzat. Blogspot. (baca macam  gaya pemberita..kih3).

Amir: Sepanyol atau Jerman?

4 comments:

Amna Nasuha berkata...

Hakuna Matata. No worries, x payah riso sapa yang akan ke final FIFA. Apa yang penting, sokong je negara yang telah mara ke final tu.

Wanie berkata...

menang nasib je 2..hehe

Amir Izzat berkata...

@Mama Yukiha,tak risau la..haha.. thanks...

Amir Izzat berkata...

@Waniea'a..betul tue.

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??