Hidup Tanpa GengBlogger.com

Nampaknya..Gengblogger.com tidak dapat diakses lagi. Aku tidak tahulah kenapa Gengblogger.com jadi begini. Apa salahku? Apa silapku? 3 hari aku menyepi dari blog.. Buka-buka nak akses Gengblogger.com tetapi tidak dapat..Hancur berkecai hatiku..Lantas,ku cantumkan balik hati itu..Ahaks. Gua tipu.

Tapi kan..Awat GengBlogger.com tak boleh diakses nie? Hairan dan pelik. Selalunya di situlah tempat untuk aku menapak serta berbual dengan rakan-rakan blogger..Kini,hidupku kembali sunyi.. Nak ping pun tak dapat..Terpaksalah aku bergantung kepada usaha diri sendiri untuk memartabatkan lagi blog ini agak dapat bersaing dengan blogger lain.

Wah! Besar harapan? Biarlah! Aku punya harapan dan cita-cita..Niat dan matlamat itu mesti ada.. Yang penting usaha,kan kawan-kawan? Kalau asyik merendah diri,tak leh jadi gak. Kena gak menonjolkan diri di blog ini..kan?

Tapi..Eh! Tapi lagi? Haha.. Tapi tak leh hidup gak tanpa Genblogger.com nie..Apa sudah terjadi dengan Gengblogger.com ha? Hurm...

11 comments:

kaizen shinobi berkata...

wahaaa! rilek2... hehehe ajukan kepada ariffshah...

ehhheeh

Sharinginfoz berkata...

tension gak tak dapat access gengblogger kan

Amir Izzat berkata...

@kaizen shinobihehe..xleh rilek..bosan tanpa Gb..hehe... kena tanya ariffshah gak ke? huhu..nanti lah..haha

Amir Izzat berkata...

@Sharinginfozbukan setakat tension bro.. sakit jiwa pun ada..haha

Mat Gebu berkata...

Bersabar jelah...walau bagaimana, teruskan usaha gigih anda sekali pun tanpa ada tempat berpaut...

diraja22 berkata...

samalah nasib bro..

Amir Izzat berkata...

@Mat Gebuwah! Abang Mat komen sini..,hehe...terima kasih.. amir akan berusaha.... wah! teruja nie... hehe

zati berkata...

nape zati dapat je akses GB?? huhu

Nur Areefah berkata...

xde jodoh la tu XD

Amir Izzat berkata...

@zati

mungkin sebab zati bernasib baik? haha..entah la..pening nih

Amir Izzat berkata...

@Nur Areefah

haha.pe kaitan ngan jodoh lak nie? haha..apa2 pun..harap2 gb akan ok..kan?

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??