Perempuan Susah Nak Bangun Pagi| Betul Ke?


Cop! Adakah tajuk ini panas? Tentunya tidak.kan? Kan?  Ha,selalunya pada waktu pagi kira-kira ham 7 pagi pun..Masih ada perempuan yang belum bangun.. Gadis remaja laa.. Yang ibu-ibu semuanya dah bangun pukul 4. Betul tak mak? (Uish..Menggatal sikit...Hehe..)

Berdasarkan pengalaman saya,gadis-gadis remaja ini susah bebenor nak bangun..Kalau gempa bumi laa...Rasanya tak bangun..(lelaki pun sama daaa..) Dulu,saya tinggal bersama mak saudara.. Sepupu saya yang perempuan nie susah sangat nak bangun..Kadang-kadang sampai ke petang... Hish..Hish.. Adakah perempuan zaman sekarang susah nak bangun?? (Aku pun sama daaa...)

Ops! Pendapat saya bukan sebelah pihak pun.. Lelaki pun sama gak! Ok! Amir menanti komen korang. Kalau perempuan yang banyak baca dan komen. Sah! Perempuan memang bangun pagi.. Kalau tidak,betul lah kan? Setuju?? Hehe.. Lariiiiikkk!!!!

17 comments:

lydzar berkata...

tak sokong langsung huhu

biasa la, ikut keadaan la kan..dulu masa muda remaja zaman sekolah, hari2 bgn awal jugak sebab kena pegi prep on weekends :P

time bujang, bgn lewat sket la sbb tidur lewat, penat dating hehuu!

time dh kawen, of koz bangun awal..itu ini nk kena siapkan bfore anak2 bangun

touya karuma berkata...

Muahahahahaha yang aku taw masa kat kampus kelas pukul lapan lelaki pukul 7.30 baru bangun tapi pompuan bangun pukul 4 .

zaza berkata...

oit.. mane der, pmpuan r senang nk bgun..
laki jenuh tpekik telolong nk kejut bgun pg..
aish... huhu

hanaKir@ berkata...

hahaha...salah 2..pom tdo subuh2 lepas subuh...semayang dulu bwu smbung tdo

Fakhrur Razi berkata...

hahaha tol tuh
ak rase remaja skang nih susah bgn
tgk org2 dewasa sume rajin je bgn awal..
ke nnti kte dewasa jdik cm dorng gk ke?
wAllahualam

Amir Izzat berkata...

@lydzartak setuju? okeyh..gurau2 je la..hehe.

Jadi,ikut umur ar nie..semakin tua semakin rajin..hehe

Amir Izzat berkata...

@touya karuma..hahah..hish..sebenarnya lelaki saja je bangun lewat.tak nak mengantuk ketika belajar.. ehehe..(backup.) ^^

Amir Izzat berkata...

@zazaops! tak da ek? hehe..maaf..ha,itu lelaki yg tido mati...kekeke

Amir Izzat berkata...

@hanaKir@ye ke nie??? haha.. sambung tido sampai ke tghari..kan? kan? kih3

Amir Izzat berkata...

@Fakhrur Razierm... susah sebab malas..ye la kan..malam tido akhir..jadi pagi pun malas la bangun..bangun lewat tido lewat..

erm.. ye kot kita akan jadi macam diorang..tengoklah nanti..wallahualam.. :)

ladymiaka86 berkata...

hurmm.. tak sokong..
cuma kadang2 tu sambung tido balik lepas subuh..
penat @ sbb tido lambat..

ardinihumaira berkata...

huisyyy mana ada.. dni baru je pas siapkan bekpes.. makan2.. pastu kemas rumah sket baru leh jenguk blog. huhu

Kie-yu berkata...

teet!
SANGAT salah
kalau kat umah agk2 sape bgun pg dulu wat bfast?
mak ke ayah
haa
jwb..jwbb..
hee ;)

Amir Izzat berkata...

@ladymiaka86ooh..ye ea? hehe.... :)

Amir Izzat berkata...

@ardinihumairatak betul ar nie? hehe..wah! awal kak Dni bangun..sangkaan Amir salah ar.. hehe

Amir Izzat berkata...

@Kie-yuhurm...mak! mak..tapi orang cakap gadis.. tapi tak apa lah..

konklusinya,perempuan memang bangun awal..kan?

Tanpa Nama berkata...

My cousin recommended this blog and she was totally right keep up the fantastic work!

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??