Exam Math dan Sains Pagi Ne..

Salam geng! Korang dah bangun ke belum...?? Cepat! Cepat! Solat Subuh dulu..Ha! Pagi nie Amir exam lagi laa..Exam Matematik dan Sains.. Fuh! Berdebar gak nak buat nie..tak tahu la apa yang ada didalam kepala otak sekarang..Kalau tengok soalan,harap-harap tak blank lah..kan?

Matematik nie..Amir lemah ar sikit..Huhu..Kena minta tunjuk ajar Cikgu Isza nie.. Cikgu Isza pandai matematik..kan? Hehe..  Hurm... Matematik..Hari tue tak lulus.. Hihs! Betapa dangkal dan malasnya aku nak ulangkaji..Sekarang nie ulangkaji seberapa yang boleh..Hehe..Ketagih berblog.. tapi Alhamdulillah..Kertas Sejarah boleh buat semalam..

Ha,korang doakan Amir cemerlang ek.. Nakdapat no 1..kih3..Yang penting belajar kerana Allah..kan? Wish me good luck..Nanti belanja makan Nasi Lemat tambah roti canai..Mahu ka? Cepat!! Ok...

8 comments:

joegrimjow berkata...

klu kat skolah dlu
sangat menyukai Math!
;)

realiti.. berkata...

sesuatu kerja adalah mudah jika iainya dibuat krn ALLAH..jika dibuat smata2 nk dpt gred tinggi..mgkn kte dpt..tp keberkatan blaja xda..jd nk bt ape2..niat krn ALLAH..

Sharinginfoz berkata...

good luck!

Ichako berkata...

tengah exam ke dik? haha sempat lagi update blog eyy.
all the best!

Amir Izzat berkata...

@joegrimjow..Math? wah..kita sama tapi tak serupa..suka math tapi tak pandai..huhuh

Amir Izzat berkata...

@realiti..insyAllah..belaja nie kerana Allah... amin. :)

Amir Izzat berkata...

@Sharinginfozokeyh..thanks

Amir Izzat berkata...

@Ichako..update pagi sebelum pergi sekolah.. hehe.. thanks.

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??