Saya Suka Hazzy Superb,Awak?

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat pembaca setia blog Amir..tidak lupa juga kepada pembaca curik-curik dan yang sedang gigih blogwalking.. Korang dah makan malam belum? Tak makan lagi? Diet ek…

Ok! Jom kita teruskan lagi segmen “Saya Suka Blogger ini,Awak?” Kalau awak tak suka,saya peduli apa. Haha. Ha!!! Kali nie..Hazzy Superb menjadi pilihanku…Korang pergi la tengok sendiri blog dia..Cantik! Blog dia lah menjadi inspirasi kepada warna pink nie..

 paparan blog Hazzy Superb

Tutorial yang dia bagi pun banyak berwarna pink.Sebab malas nak ubah..malas nak tukar kod. Copy dan paste dalam edit html. Edit-edit sikit.Jadilah macam nie.. Hazzy nie..memang baik hati laa.. Ada satu hari tue,aku da mintak dia ajar nak tukar warna sidebar..Terus diajarnya.. Fuh! Pantas bebenor dia..

Banyak gak ar bab mengedit dari blog Hazzy yang aku dapat walaupun tutorial dia simple je. Dari asas itu,aku dapat ubah sedikit sebanyak…kan? Kan? Hehe..Korang pernah dengar nama Hazzy Superb? Tak pernah? Hish..Hish..Pergi terjah blog dia sekarang! Pi pujuk cik Hazzy tue sekali..hehe…. Terima kasih!!

1 comments:

Raji and Yeen berkata...

halamak maya ak ad kt header XD
smart2 nmpk komas jer

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??