Perkahwinan Angkasawan Negara,Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor Akan Berlangsung Pada 10.10.2010

Wah! Nampaknya Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor akan berkahwin dengan Dr Halina Mohd Yunos akan dilangsungkan pada 10.10.2010 di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya.

cantiknya isteri beliau.

Bestnya.. Haha. Angkasawan pertama Negara akan berkahwin pada 10.10.2010. Wow! Tarikh yang amat cantik sekali.. 10 pertama menandakan anak 10 orang..Keke. Eh! Pandai pulak aku buat andaian sendiri. Maaf. Dengar kata,perkahwinan Datuk Dr Sheikh Muszaphar akan menjadi Wedding Of Year. Alamatnya..Meriah la..Haha. Ada duit semua jadi,kan?


Kalau Amir,nanti kawin..Buat ala kadar jerk. Takkan nak bagi isteri makan pasir kot lepas kawin,kan? Ahaks.. Baiklah.. Perkahwinan Datuk Dr Sheikh Muszaphar berlangsung di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya. Kepada yang nak pergi,selamat mencuba.. Mesti ramai yang nak tengok..kan?


Walaubagaimanapun,tahniah diucapkan. Semoga Datuk Dr Sheikh Muszaphar akan terus berbahagia sampai ke anak cucu..Hehe.. Oh ya! Baca lagi pasal perkahwinan angkasawan kita ini di Blog Nurizspace(wajib klik). Lalalala...
Enhanced by Zemanta

6 comments:

Unknown berkata...

yayyy!
akhirnya kawan jua
:)
dorg same padan.

Tanpa Nama berkata...

ada x yg dah get ready nak jd yg kedua? kui3

Amir Izzat berkata...

@Ery Farieha

hehe..mmg padan..pi amir baru tau..haha

Amir Izzat berkata...

@maCy

huh? haha..maCy la jadi..haha

nurayunni berkata...

mmg diaorg sepadan kan?

nuriz berkata...

wah amir buat link pi ke blog sis hehe tq ye amir

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??