Alamak!!! Baju Belum Siap Kemas!


Salam gengs dan selamat pagi! Moganya ceria di pagi ini... Aduh...aku nak cakap yang barang untuk balik Kelantan ari ni belum siap lagi..Aduhai..sapa boleh tolong aku sekarang!! Please...emergecy..hahaha.. Giler lah lu Amir...pagi-pagi baru nak kecoh...semalam buat apa ha?? Huh? Semalam main blog laa.... Macam mana nie?? Kol 8 dah nak kena bertolak...tak apa lah..sekarang jam sudah pukul 5.31 pagi..Amir nak mandi..semayang then kemas baju..

Tak sabar rasanya nak naik kapa terbang..hehe... Korang..doakan Amir dan keluarga selamat sampai ye... Aik! Apa kaitan gambar kat atas tue? Haaa...tak ada apa-apa...saja je...hehe... Memang banyak la pakaian yang kena kemas nie...aduhai..anak jantan pemalas...kih3..biasa la kan..oklah wahai sahabatku.... minta diri dulu...Lepas mandi suma...mayang....amir update pulak..Korang jangan terkejut kalau blog ini diupdate setiap masa.... w'salam..

3 comments:

Long Haffiz Long Hassan berkata...

oit..
nak balik dah/.
tnggu aku sekali la wei

Eciz berkata...

yey yey! amir nak balik. eciz tungguuuuu ekekek. ececeh amir nak tunjuk kasih sayang kat eciz la tuu kat gambar tu miakakak

Nazra~ berkata...

slmt cuti2 Msia ^___^

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??