Yes! Dah Dapat Lesen L Motorsikal.

Salam! Arini aku manyak gembira. Lesen L motorsikal aku dah siap. Tengahari tadi pergi amik. Wah! Best giler la. Lepas nie aku nak pi jalan-jalan sekitar Kuching tapi lepas cuti la sebab esok aku dah nak balik Kelantan. Kelantan? Yup. Tanah tumpah negeriku.. 

Kat Kelantan aku da Lagenda 110z yang baru punya. Siap la Tanah Merah. Aku nak round-round bandar. Ajak kawan pergi Kota Bharu ka..jalan-jalan seluruh Kelantan. Wow! Nampak macam excited je aku nie. Ya! Aku excited..gembira der.. Lepas nie tak la takut sangat bawak motor..tak la lari dari Polis lagi. Kalau kena tahan roadblock pun dah tak mao lari..Adess..kantoi pernah lari..hehe...

Tapi yang aku tak puas hati nie..Lesen L tak leh bawak penunggang. Aduhai..melepas la aku nak bawak aweks-aweks cun kat skolah tue. Bak kata orang Kelantan..''Monggek''. Tau tak? Haa...tak tahu bukak kamus.. kih3. Practical untuk Lesen P pulak sebulan lepas lesen L. Sebulan sekejap je..bila dah ada Lesen P...baru best.. kan?

7 comments:

MangkOk cHenTa ♂ berkata...

whoaaa...suda siap ehk...bile mao amek lesen keta lak??

******** berkata...

;))
tumpang gmbira...

I n n z berkata...

bile ade dpt P, kene tunggu lagi 2 tahun .
pastu baru boleh merempit sepuas hati.
kalo kene tahan tyme P, silap2 lesen kene gantung.
hee ;)

congratz !

Amir Izzat berkata...

Mangkok Chenta:
lesen keta? lamat lagi weyh..huhu..

Innz:
2 tahun? lama tue..huhu..
haha..xmen ar rempit2 nie.motor slow..haha...klo de lesen merempit..kna tahan gak ke? adoi..xjadi lah..hehe... makasih!

*****..
wah...cantek nama? hehe...

terima kasih sbb tumpang skali..

Mr Kamikaze berkata...

Tahniah2x..jadilah penunggang motor yg berhemah bkn berkemah yer...

hati2 di jalan raya...

balqis berkata...

gudluck la ye nk dpt P nnt :)

Amir Izzat berkata...

Mr Kamikaze:
hehe..tima kasih...insyaAllah..sy akan jadi pemandu berhemah ji jalan raya..kih3..

balqis:
okeyh..nanti bwak balqis jalan2..hehe

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??