Template Baru Lagi..

 [baru punyer]

Salam gengs!! Dah mayang ke belum??? Haa...kalau belum cepat-cepat pi mayang nun...takut kena 'jemput' sat gi. Tinggalkan blog sebentar..tak rugi sebenarnyaa... Eh! Korang perasan tak apa kelaina blog aku kali ini? Waaahh...memang banyak kelainan...terutamanya template.

 [lama punyer]

Aku dah tukar ikut zaman beb...malas lah nak guna template yang sama..sakit mata. Aku tau korang pun sakit mata. Jadi..aku pun tukarlah dengan rela hatinya...apa pendapat korang pulak? Okay tak..?? Almaklumlah aku nie blogger baru..masih terumbang ambing..hehe..komen tau!! peace no perang!! hoho.. o.0

8 comments:

Miro Armyrule berkata...

simple dan kemas..nice

Amir Izzat berkata...

Miro:
bgus ar..malas suppo mung..heheh..thanks!

rhapsody LiN berkata...

*simple. x semak

rhapsody LiN berkata...

haha.. stndrd tuka2 layout ni..
ak pon dh lme x tuka. sbb selesa dgn layout paki skrg. simple. semak
:p

Amir Izzat berkata...

rhapsody:
haha... perkara biasa la kan? amir taku org kata xbetul je..kih3.. skali skala tukar pemandangan..

Eciz berkata...

yey. nampak smart gitu! muah. accccummmm! haha. hamek kau! amer, cmne nak buat top komentar tuu??

Amir Izzat berkata...

Eciz:
wah!! bersih ek? haha...kotoran..kah3.. erm..nak ajar ke? ok...nanti amir pi blog eciz..thanks..

AMOI KUSUT berkata...

nice template.
simple but nice :)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??