Kek Hari Guru Untuk Cikgu Yang Sangat Sedap!! [gambar]


Nyummy!! Sedap kan? Kek nie dibeli oleh Ikmal yang sangat baik hati. Cops! Bukan dia yang beli,bapak dia yang beli. Orang banyak duit bah..setakat 2 3 kek tak berganjak duit lam poket. kan? Hehehe.. Terliur gak aku tengok kek..tapi bila nak cuit sikit. Kena lenting dengan cikgu daa....

Tapi tak apa.. aku tunggu gak. Hehe. Kek nie sedap woo. jarang aku makan kek coklat nie. Aku rasa la..korang pun terliur gak nie,kan? Ahaks. Memang aku dah rasa... Cuba sekali nak lagi.. Yang warna kuning tue tart Durian. Fulamak!! Rasa yang tak leh blah beb! Sehingga menjilat ibu jari kaki. 

Dah la durian... tak dapat dibayangkan oleh kamoo.. kih3..Yang penting,keikhlasan kita memberi hadiah kepada guru.. Korang lak bagi apa kat guru?? Ucap terima kasih pun jadi la.. kan???

p/s:
Kek tue..aku dapat rasa secubit je beb..tapi nikmatnya tidak terhingga..kih3..

4 comments:

**hudalulu** berkata...

terasa nak makan kek lak...kuar g secret recipe la malam nie..huhuhuh..laporrrr

Amir Izzat berkata...

hudalulu:
wah...lau buat kek tue..bg amir sikit..boleh??? hehehe

kenwooi berkata...

nice cakes =)

Amir Izzat berkata...

Kenwooi:
Hehe.. very delicous(wrong spelling?).. hehehe..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??