Laman GengBlogger.com Tidak Dihack.


Wah! Gempak! Gempak! Semuanya kecoh pasal GengBlogger.com kena hack!! Semua blogger kecoh dan mengeluarkan bermaca-macam entri disebabkan munculnya pop-up ini.

 

Pada mulanya aku pun sangsi dan geram! Tak pasal-pasal benda nie keluar. Nak refresh pun susah. Jadi aku pun buat entri ini. Dan aku menerima komen dari TM...


Dia mengatakan bahawa Geng Blogger.com sebenarnya tidak dihack. Betul aku cakap nie.Korang toksah bimbang lagi ye. Haha. Dari ayat kat pop-up tue pun kita dah tahu kan? Tak berpuas hati lagi?? Sila ke laman web ini untuk ketahui dengan lanjut. [klik sini]
Jadi,haruslah bersuka ria.. Haha.. Jangan khuatir.. Oh Tidak!! 

p/s:
Nak makan weyh...

8 comments:

kenwooi berkata...

lol everyone talking about it =P

et berkata...

ooo.cehhh.gempak je lebih.

soclose2213 berkata...

oic, tq..

hans berkata...

hahahaha
ingatkan apa tadi

Amir Izzat berkata...

haha....relaks je laa..kah3..

tmukmkd berkata...

thanks for the backlink :)

Amir Izzat berkata...

tmukmkd:
ha..most welcome..

hanis aleeya berkata...

tak hack pun tetap annoyying.. brrrrrr....

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??