Oh Nuff! Status Glitterati Aku Ditarik??

 
Salam dan selamat pagi gengsku.... Huhu. Aku sedih nie bro. Aku dah tak tahu nak buat apa lagi dah. Aku blur..Apakah sebenarnya yang berlaku kat Nuff nie???? Status Glitterati aku ditarik... Aduhai..Pagi-pagi dah jadi gini. Semalam okay je aku tengok. Tak puas hati nie. Apabila status nie ditarik. Semua keistimewaan ditarik! Mesti ada orang buat nie. Cakap! Kamu kan?? hehe...

Ada sesiapa yang boleh tolong aku tak? Aku kebingunan nie. Tadi dah hantar email ke Nuff tapi tak dapat lagi balasan. Aku tanya lam Malay,faham ke diorang?? Ah! Lantaklah..sat gi nak tanya pulak. Kalau korang tahu kenapa...sila bagitahu dan tolonglah aku....Membantu amalam mulia..cikgu aku cakap..hehehe.. Serius nie..... tapi kan aku rasa ada penyebab laa..Banyak iklan youth's10 malam tadi. Sat gi aku nak buang chatbox. Tolonglah ye..

8 comments:

CIKGU NAMAN berkata...

owh..dia balas hari bekerja rasanya..BM pun takpe ;)

Tanpa Nama berkata...

naper jadik gitu??? tp, rase nye nuffnang faham walaupun tanya dlm BM..

et berkata...

uhuhu.xdapat eden membantu.

Nas berkata...

erk....maybe dia 'tak paham bm?' huhuhu....maybe kot youth10 tue jd puncanya...

Unknown berkata...

erkkkkkkk.. ko ada pasang iklan asia pasific yg lain kot.. ada ker??

Bukan Eciz berkata...

a'ah la. nuffnang faham kot dalam BM. sebab ni kan nuffnang Malaysia. ;))

~ ALIEN ~ berkata...

aku prnah mnghadapi prob ni wlaupun aku x taruk iklan lain kat blog aku slain nuffnang. so, aku pun send e-mail kat nuffnang. esk nuffnang reply...antara punca2 nyer:

1) ko ade 1 lg blog...tp, blog ko xde unique visitors.
2) kes aku dulu...aku ade 1 lg blog...tp, aku ngah bt maintenance. so, aku 'private' kan blog tu. klu dh nm nyer 'private'...confirm xde sape2 dtg mlawat. nuffnang x nak camtu. rugi la dia.

hrp dpt mmbantu ko...(^_^)


WORDZ-SPACE
(blog skema giler tahap gaban)

Amir Izzat berkata...

Terima kasih semua....

wah! Akhirnya dah berjumpa dengan jawapan sebenar..terima kasih Alien..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??