Hey Kawan! Aku Dah Ada Buffered Earnings.. Tak Jeles Ke??

Pengumuman..pengumuman..siapa yang punya anak bilang aku..aku nak minang!![Boleh ker??].. Ari nie guwa nak citer satu stroy ngan korang. Aku rasa kalau korang tengok tajuk pun dah tahu kan? Tapi tak pa..aku citer gak..

Pagi tadi..aku gi skolah. Ngantok doe.. Time belajar aku buat-buat dengar je 'leteran' cikgu. Masuk telinga kanan keluar telinga kiri. Bila exam...tak tahu nak jawap. Ngoks tol ko ni Amir.

Selepas mengharungi pahit getir belajar. Tibalah masa untuk pulang... Semua pelajar pulang..tapi aku sorang je tak pulang. Malas lah nak balik. Boring balik rumah. Tak best..Ha! tak da lah..aku ada training olahraga for next year. Nak berlatih bersungguh-sungguh taun nie. Nak menang pingat Emas. Kalau dah menang..dapat la aku wakil Khucing. Time tue aku nak berlagak cikit. Guwa duli apa!!! Sila bertenang. Aku emosi sekarang nie..toink3..

********************

Keluar kelas jam 3 petang. Tukar baju terus pergi semayang. Ha! Bercakap pasal semayang nie..ada orang  bila ada aktiviti. Semayang terus dilupakan. Ape kess bro?? Hey bai! Solat itu tiang agama. Lau tak da tiang.. Mana lu nak bergantung?

Lepas semayang member dah tunggu. First,we must jogging to panaskan our body. Our body its like keta. Must panas-panas dulu before gerak.. [broken english bro! Sila ketawa macam Enon kawan saya. Ketawa dia gegaq satu skolah... kah3..]

After jogging,we do drill for 20 minute. Depends to the drill lah and to the cekgoo. If cikgoo become baik...we do sikit-sikit... When cekgoo become 'cruel',we must do a lot.. huhu..Abis drill,kami gi pulak gym. Aku suka angkat dumble..buat seat up bila gi gym dan banyak lagi kami lakukan untuk memantapkan diri...Best..  Hasrat di hati  nak jadi macam Ben Ashaari. Badan macam tue..sapa tak nak. kan? Tak nak citer banyak,lepas berpenat lelah kat gym. 

Pukul 5..tibalah masa untuk chow. Terlepas lagi dari satu penyeksaan... Mak dah tunggu kat keta.. Apa lagi,pulang lah... Balik rumah mandi-mandi..solat.. then bukak laptop. Ari nie hujan der. Line wireless tak bagus. Geram hati guwa... Nie pun baru dapat.

********************

Aku cuba bukak nuffnang. Yes! Berjaya walaupun line slow. Check duit sikit.. wah!! Terkejut den...  Tak percaye.....

[Kenape...tak percaye ka?]

Dah tengok? Tak nak ucap tahniah ke.. Actually,aku pun tak tahu apa guna buffered earning nie.. Memang aku tak tahu..Lantak lah pabende ni.. Lagipun,aku berblog bukan untuk duit. Saja-saja.. Satu lagi... Niat tue kena ikhlas nak berblog.. Jangan pula nak cari traffic je. Ingat!! okeyh??  Oh ya! lupa nak tanya..tak jeles kaa???? Kalau tau buffered earning itu apa..sila gitau.. natang apa mende nie?(0.o)

p/s:
Nanti aku belanja korang makan.. pitis dah up sikit arini.. Terima kasih atas sokongan anda.! Toink3.. Saya sayang mak pembaca saya!!

22 comments:

Misshy Innz berkata...

tahniah3 =)

Amir Izzat berkata...

@Innz....Haa..terima kasih3.. kih3.. :))

hans berkata...

xjeles langsung
hahaha

REMEDY KARUNG GUNI berkata...

Tahniah dh ada income...

Bukan Eciz berkata...

eleyh. malas nak cakap. saya double jeles! ;p amir, amir tau tak nak DL movie kat mana? free

Amir Izzat berkata...

@hans.. cets.. haha... bgs lah. lau jeles..bahaya plak..kah3..

Amir Izzat berkata...

@remedy..makasih....<--teruja..kih3

ika yunos berkata...

saya pun ade. ekekee.

Amir Izzat berkata...

@eciz...relek..bawak betenang .. DL movie? pebenda lak tuh?

@Ika..bgs lah..nanti share..hehe

Tanpa Nama berkata...

TAHNIAH YER!~

Ken Wooi berkata...

keep it up! =)

Tanpa Nama berkata...

Tips Buffered Earning try baca kat cnie.apa pon tahniah

Aksesori Tepon berkata...

Tahniah2. Buffered Earning kalau tak silap aku kau kena kongsi duit tu ngan member2 kalau tak lain kali tak dapat da.wakakakakaka

Yiedpozi berkata...

jelesnya... farid x dapat lagi...

Amir Izzat berkata...

@kEnwoii..thanks!

@Anak perak.. wokeyh!!

@Asiaticaherb... haha.. ye la tue.. btw,tengkayu..

@Yied.. xpe..sat gi dapat ar tuh...

ISZA berkata...

wahhh.. muka ada SeNYuMmm :)

mizzura berkata...

tahniah..saya pun tak berapa paham pasal buffered earning ni wp jenuh dok baca penerangan kat blog orang..
bebal ke saya ni..haha..

Nurul Ayu berkata...

tahniah2...wow boleh belanja KFC ni..hehe

Johari Hamzah berkata...

tahniah.. =) keep it up..
@eciz.. nak download movie ke??

Bukan Eciz berkata...

DL movie tuu, Download movie. amir tawuu tak?? yang free punya la

Tanpa Nama berkata...

owh begitu rupanya buffered earning tuh..haha..kesian hakak kanak2 baru belajar..

Nirwana A. berkata...

haha.. aku pun belum paham lagi buffered earning ni.. tp, congretz ko dpt buffered..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??