Dasar Mat Rempit Otak Sempit!

 [google]

Mat rempit.. semuanya bermasalah. Aku labelkan mat rempit nie sampah masyarakat yang sememangnya sampah. Mengapa aku berkata begitu? Sebab tindakan mereka yang agak kebodohan dan menempah maut.  Kebanyakkan mat rempit ini adalah remaja kan? Haa..remaja yang tak sayang nyawa...kesemuanya bangsa Melayu. Buat malu aku jerk!

Filem-filem zaman sekarang kebanyakannya pasal rempit. Kat Malaysia laa..lepaas tue,remaja akan ikut la aksi dalam filem tue. Tak da pekdah gak cerita tue.. Dipendekkan cerita,pagi tadi. Semasa dalam perjalanan nak pergi ke pejabat Changiran.Aku nak kena dengar taklimat..bengkel untuk ambil Lesen L. Apabila sampai kat trafficlight..lampu dah hijau. Ayah aku teruskan je la sebab lampu hijau.. 

Tiba-tiba 2 ekor orang bodoh nang bangang yang membawa motorsikal nie memecut. Alamak..terkejut ayah aku.. Nasib baik ayah aku mengelak..kalau tak sempat dah accident tadi. Bodoh betul la manusia nie.. Lampu merah pun nak jalan terus ka? Ini lah mat rempit..buta! 

Ayah aku cakap..''Kalau terkena tadi..memang masak lah budak tue..''... Haa... aku pun cakap dalam hati..'' Kalau calar sikit keta ..aku turun kasi penumbok laa...'' Bukan tunjuk samseng..kasi ajar. Kat Kuching nie tak boleh kasi muka sama itu orang. Nanti dia orang naik kepala. Manyak susah maa.. Sebab itu kena settle dengan cara ganas. Kalau cara lembut,mat rempit tak makan saman beb...Kalau blogger..makan saman tak??? kah3...

Kalau orang wat baik,kita buat baik gak kan?? Lumrah alam..tapi aku memang tak puas aty ngan mamat sekoq yang nak langgar keta tadi. Eee!! Kalau jumpa ngan aku...siap la nanti....

p/s:
Ada orang tak puas aty dengan saya?? kah3...
p/s:
Mat rempit nie..wat nyemak Malaysia jer...tapi blogger yang sempit lagi la wat nyemak...
p/s:
Amir doakan korang sentiasa dalam berkeadaan baik dimana jua anda berada...

8 comments:

jfook berkata...

I hate Mat Rempit!

Amir Izzat berkata...

jfook:
hate?? aa...me too.. menyusahkan...

Hasrol Nizam berkata...

pning jugak klu ada kawan2 mat rempit ni..hehe

dannyneutron berkata...

mat rempit bodoh

Amir Izzat berkata...

Danny:
wah..marah nampak? relak3.. heehe..

Hasrol Nizam:
Pening?? Mmg pening..nanti diorang ajak race.. hehe.. tp En Hasrol pening pasal apa?? :)

Tanpa Nama berkata...

Dun simply judge people amir...
yg kat atas tu Dengar dan Maha Tau..
doakanlah perubahan mereka...
dan bukan ini care untuk menyedarkan...
;]]

be more matured;]]

' hamba Allah ' ;]]

wan berkata...

camne nak atasi masalah ni ek?emmm.... biar je la ngan dunia diorang.janji jgn ganggu aku dah....

Amir Izzat berkata...

wan:
erm..entah laa... hurm..

Hamba Allah:
Terima kasih atas teguran itu. Amir bukannya menilai membabi buta tp kejadian ini berlaku dpn mata amir dan dia nak langgar keta amir tdi.
ok..amir mintak maap..mungkin terkasar bahasa. Dan..terima kasih sekali lagi ye atas teguran itu..

jiwa ini dilandai perasaan kurang enak..maaf!

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??