Bukan Marah Tapi Pendapat[+lawak]

Assalamualaikum pembaca khususnya diri anda sendiri. Amir minta maaf ye kalau anda menyampah dengan entri Amir. Amir terpaksa meluahkan pendapat Amir. Amir terpaksa menegur,membongkar. Buat apa berdiam diri?? Semakin diam semakin bernanah. Maaf la. Bukan niat dihati hendak mempertikaikan..bukan niat dihati hendak berlagak tetapi niat untuk menegur. Mungkin kata-kata Amir kasar. Maaf..Amir akan ubah dari masa ke semasa.. Berani kerana benar..Sama-samalah kita berblogging secara aman. Sila baca dengan positif setiap tulisan Amir sebab Amir menulis dengan memandang positif. Itu terpulang pada diri anda untuk menilai. Tiada gunanya hidup kalau akhlak tidak terpuji..asyik dikeji orang..Kadang-kadang aku nak tergelak la sorang-sorang apabila ada orang yang tak paham apa yang hendak aku sampaikan.ok??? Korang kena relaks.Jangan pulak korang yang marah... Adoii...

Sila jangan terlebih emo .Haha.. Blog Amir nie bukan blog yang suka mencari kesalahan orang lain. Amir luah apa yang Amir rasa. Setahu Amir,tidak lah keterlaluan.  Korang kena tabah.. Jangan mudah menilai. Yang menjadi masalahnya. Korang baca tak entri Amir? Haa.. Baca dulu sebelum komen. Nanti korang akan fikir yang bukan-bukan pulak. Amir nak ubah tanggapan ini. Ok??? Amir nie budak baik. Tak suka cari masalah. Blogging for fun.. Ok??? 

3 comments:

miss hav0c berkata...

hehehehe amir good job! btol3 kadang2 org phm laen ape yg kita tulis pASTU mula lah nak komen emo2..baru nak chill kan?

Fasya Abdy berkata...

yeah! kena pk positive!

akuvision berkata...

Salam ziarah amir, sokong apa yang kamu katakan

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??