Kemas Barang Naik Flight Esok

Esok..pukul 8 pagi dah nak kena pergi airport..huhu..balik Kelantan esok..Bestnyer...tapi kena la kemaskan barang dulu.. Nampak tak gambar kat atas tue? Haa...itu lah bag yang aku nak bawak esok? Amacam ?? Okay la..Kalau tak okay...tukar bag lain lah..hehe.. Bag tue dah berhabuk ..duk bawah katil..last guna bulan 1 ati tue.... Nak tahu apa yang ada dalam bag tue?? jom!


Apa yang ada ek? Wah! Haha..macam-macam ada..Dari mana la datangnya benda nie? Aku lupa nak bersihkan kot..pemalas betul ko nie Amir..Biasa ar..anak bujang...Kalau perempuan mesti rajin kan? ''Eh! Tak jugak la AMir...perempuan ada gak yang malas...haha'' suara hatiku berbisik..hehe.. Ye ke ade perempuan yang malas? tak leh wat bini lagu nie..hehe.. Ha! Bag yang aku nak guna nie kecil je..adoi..kena kemas plak...


Wow! Banyaknya barang yang kena lipat..aduhai..sakit badan weyh... tak sanggup i.. tapi kan..aku tengok ibu aku gagah pulak melipat baju...Tabik spring la dengan para-para ibu...anak-anak pulak hanya tengok je.. ''Mak!! Amir tolong lipat ye...'?' <---cets...haha.. tak pernah aku tanya mak aku cam tue...korang lak?? Ada tolong... Okaylah...memandangkan banyak perkara yang perlu aku buat..aku nak makan dulu...Sat gi gemok la ..huhu.... Eh! Setuju tak aku balik Semenanjung esok?? Kalau tak setuju...sukati aku lah..kih3..peace no war just wear...huh??? thats all..

2 comments:

Lelord berkata...

ahahahha najlaa slalu ckp mama naja tolong...time mama nak lipat baju...
see anak akak yg kecit pun dh terer tau

Lelord berkata...

ahahahha najlaa slalu ckp mama naja tolong...time mama nak lipat baju...
see anak akak yg kecit pun dh terer tau

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??