Dah Ada Twitter

Assalamualaikum gengs! Pengumuman!!! Aku nak umum yang aku dah ada twitter. Walaupun sudah lama aku buat akaun twitter. Masih ramai yang belum tahu. Sebenarnya tujuan aku buat twitter nie saja je. Nak meneroka dunia baru tapi cam bosan je twitter nie. Tak ada apa-apa yang istimewa pun. Memang bosan ar sebab tak ada kawan atau tak ada orang yang follow. Huhu..kesian tak aku??

Korang lak ada twitter tak? Kalau ada follow lah aku. Marilah sama-sama kita bersahabat. Kan? Kalau asyik duk tweet hari-hari. Sorang-sorang mau jadi giler gak. Kalau ada yang sudi perbual tue kira okay lagi la. Tapi kan aku masih tak tahu apa fungsi twitter nie? Pening kepala aku mengodek-godek twitter nie.

Kalau korang nak tengok twitter aku. Meh ke sini...klik sini. Kepada yang tak da Facebook tue boleh la join sini.hehehe. Moh kita tweet....

p/s:
Kepala aku tiba-tiba pening.....0.o

6 comments:

nebular berkata...

Good n tweet me too.....staytune.

jfook berkata...

I love twitter. :P

Unknown berkata...

kebenarannya,aku sampai sekarang tak reti dan tak feel langsng guna twitter..adakah sebab aku ni yang buta it kot??hurmm..

Amir Izzat berkata...

Nebular:
already.hehe..

jfook:
love twitter? best ka? hurm..hehe

Ken Wooi berkata...

enjoy twitter =)

ash berkata...

follow ash on tweet :)) pleasee

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??