Ayat Artis Malaysia Yang Power! Nak Tergelak Beb! Ahaks..


Assalamualaikum sahabat-sahabat AMir. Dah bangun ke belum nie? Haa..pagi-pagi nie kena la berhibur sedikit ye. Nah! Baca kat bawah nie. AKu dapat dari email. Mungkin ayat nie anda pernah dengar. Apa-apapun,kita imbas kembali. Zaasss...!

Kami telah menemu ramah beberapa artis....

Calon pertama: CHEF WAN

"Tolonglah! ia sebuah kelab tarian dan sudah tentu niat saya pergi ke
sana untuk menari. Bagi saya itu tidak salah kerana niat saya untuk
berhibur sambil bersenam. Bukankah menari satu daripada riadah
seperti aerobik?",


Calon kedua: MISHA OMAR

"Misha rasa gembira menyambut kemerdekaan negara kali ini kerana kali
ini, dapat berduet ngan abang jamal".

Calon ketiga: SYANIE

"Syanie...apakah niat anda apabila anda berjaya mengurangkan berat badan"...
Jawapan dari Syanie.."Niat saya yg pertama..ingin memakai bikini di tepi pantai.....".

Calon keempat: AHLI KUMPULAN X FACTOR (tak tau sapa)

"Saya gembira menyambut hari kemerdekaan kita bila negara kita
berjaya mencapai kemerdekaan pada tanggal 31 Ogos, 1956," jawab salah
seorang ahli kump X-Factor apabila ditemubual dalam satu rancangan
khas mengenai kemerdekaan tahun lalu dalam siri "Bersama Norman" yang
disiarkan di TV1.

Calon kelima: FIZA

"Fiza pakai seksi sebab bersyukur dengan pemberian tuhan"

Calon ke enam: ANITA SARAWAK


"Petua kecantikan saya baca selawat setiap kali basuh muka"
 
Calon ke tujuh: IFA RAZIAH

"Tak ade lah.. amik air sembayang je"
- menjawap soalan kenapa muka nampak berseri-seri

Calon ke lapan: JESLINA

saya pakai baju seksi2 kerana malaysia ni panas...hehehehe!

Calon ke sembilan: ARTIS-ARTIS BARU

"saya masuk dunia seni bukan carik glamor"

Calon ke sepuluh: INA NAIM

"saya buat buku ni untuk menjelaskan segala fitnah yang melanda saya"
"cinta pertama bang...susah nak lupa".... dan "Jaga mak, jaga mak, jaga mak....."

Aku suka Chef Wan...sebab dia masakan dia bagus...hehe.. Dan sokonglah industri tanah air walaupun perkara yang tidak diingini selalu berlaku.. ampun maaf pak. :)
 Nota kaki: Kalau korang tak tergelak.tentu salah satu deria korang rosak. Ini fakta!!

10 comments:

hanis aleeya berkata...

kelakar dowh.. artis la katekan.. sejarah pun tak lepas..

Sharinginfoz berkata...

memang menarik. thanks for sharing.....

Jangan Lupa Segmen Kenali Blogger

afiq berkata...

hehehhe suke post nih :)

Nisaeciz berkata...

haha. ada niat nak pakai bikini, fatutla Tuhan taknak tunaikan impian kurus dia. tahun 1956? sungguh menyedihkan. pakai seksi sbb brsyukur anugerah Tuhan?? wakluuu! fatutnya lagi ditutup! stupid. bkn nak cari glamour kononn. kalau tak, takdenya nak nangis2 kalau gagal ujibakat atau terkeluar dlm episod pertama ke. amik air smbahyang je? da ngaku amik botox, lagi mawuu nafikan. huahua memang lawak artis2 ni.

ika honey bunny berkata...

hahaha. terbaik lah bro.. lawak2. artis ni mmg hipokrit..

Fifi Rahmat berkata...

Ct dgn Dato K lagi poyo. hari jadi ct konon nak rahsiakan hadiah, sbb tak nak menunjuk, tapi boleh je bg tao harga beg tgn tu 40k. cuma yg di rahsiakan warna je. boleh gtu???
x nk menunjuk, xpyh kasitao harga la. kasi tao warna je. pelik aku.

rObin@ayuE berkata...

lawak2..hehe cakap tak pandang kiri kanan artis kita ni main redah je..pasal selawat ngn air semayang tu pling xbleh blah..haha

aina hey berkata...

haha , statement anita sarawak dgn ifa raziah tuh .
mcm ape jerr , :DD

Amir Izzat berkata...

hahah... nak wat cmney.jaga muka..kan? pelik2 je artis...

Zul Fattah berkata...

kube r sek artis ni.. wat malu ko org jah..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??