Jom Terjah Blog So Close 2213!!

 [Ades. Tertinggal huruf K. Maaf!]

Assalamualaikum! Selamat pagi semua. Pagi ini aku akan sajikan blog ini dengan terjahan aku yang..yang ke brapa ek? Lupa pulak dah..Tapi tak apa.. Yang penting terjahan aku berjaya. Aku nak membongkar kelemahan blog itu. Eh! Tidak! Tidak! Aku nak bagi idea je la. Kalau membongkar,nampak macam ganas la pulak. Apa-apapun,kita minum dulu!!!

Errrgg....[sendawa]. toink3. Tekak dah diisi dengan air jadi masanya telah tiba. Semalam aku kata tak nak terjah dah kan? saja je nak buat suspen. Baik! Follower yang bertuah hari ini ialah...So Close 2213. So Close 2213?? Apa kenama ?? Haha.. itulah nama blog milik seorang isteri yang mempunyai seorang anak yang cute dan bersuamikan seorang lelaki yang gergeous. Gergeous tue apa? Kih3.. Telah bekerja dan masih belajar.

Nama blog nie agak pelik bagi aku..So Close 2213. Mungkin bermaksud sangat rapat..tang nombor tue aku tak dapat tafsir. Mungkin tarikh lahir..tarikh perkahwinkan.. Ha! Kalau korang tau..bagitau aku cepat. Nanti aku bagi hadiah...gula-gula batu.Sedap woo.. Kalau gula-gula batu nie,berebut adik aku.  Yang penting kurang manis!

Menggunakan template yang serba coklat. Aku malas nak snap.hehe. Aku cuma nak bagi cadangan sikit kepada tuan empunya blog. Widget yang dok kat body post tue Amir rasa  boleh la letak kat sidebar. Baru nampak kemas sikit. Nampak tersusun. Kalau duk bawah body post nampak serabut..Lepas tue word verication kena buang lah. ok? Tue je laa... Nak terjah apa lagi... tak mau cakap banyak. Korang la pulak terjah! 

Nak tau tak? Setiap terjahan aku hanya untuk blogger-blogger biasa.. Yang penting aku hargai diorang. Tak mahu la terjah blogger-blogger yang dah meningkat naik. Meke dah maju..tak layak den nak komen. Nanti kena saman..kah3.. Kak So Close... Terima kasih!! Yang penting.. KEHIDUPAN INI MESTI DINIKMATI SAMPAI MENUTUP MATA..

EH! Sapa terjah sapa nie? Banyak cerita aku la pulok..kih3..

0 comments:

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??