Buffered Earnings Keduaku..

[klik untuk juling]

Salam gengs kita!!!!!! Gumbiranya dalam hati dapat Buffered Earnings(BE) lagi. Hehe. Macam mana lah aku boleh dapat BE nie lagi. Pelik lah. Alhamdulillah lah. Aku bersyukur. Mungkin bloggers lain dah dapat banyak dah. Lebih dari 3,kan? Tahniah la aku ucapkan. Asalkan bukan kejar wang sudah laa... Mungkin BE nie pemangkin semangat aku untuk menulis dengan lebih bermutu. 

Tapi aku tengok entri aku macam K.O je. Haha. Tak pe lah. Aku menulis pun untuk syok sendiri je. Bukan gila tapi kemaruk. Blog medium untuk menguasai karangan. betul tak? Btw,thanks Nuffnang. Hehe.. Tapi kan..jangan pulak kita berblog untuk duit je. Kalau niat kerana Allah,sudah tentu trafik kita naik. Usah disangkal lagi.. Kalau aku dapat RM2 ringgit.Aku belanja korang makan roti canai. Sedap woo....

p/s:
Hurm....hajat di hati nak makan nasi tapi lauk ikan? Tak pe lah..budu ada beb... D

6 comments:

saya_arief berkata...

tahniah2..

Miro Armyrule berkata...

fulamak..tahniah, rezeki2

Amir Izzat berkata...

Miro:
fulamak??? kih3... terima kasih.rezeki dtg..bersyukur sajalah.

Arief:
hehe..tenkiu2...

nanti belanja makan coklat..

bARdbOO berkata...

tahniah2..aku satu pon xde lagi..huhu

jfook berkata...

Wow you are doing good! Keep it up!

Amir Izzat berkata...

bardboo:
erm..tak lama lagi ada la tue..

jfook:
hehe.... okeyh... :)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??