Jom Terjah Blog Hitam Itu Bukan Puteh!!


''Hitam Itu Bukan Putih''? Nama blog yang agak menarik. Hey korang! Menarik tak? Satu dalam dunia nie bro! Cuba lihat gambar di atas. Dengan menggunakan tagline ''aku mahu jadi blogger jalanan bukan rempit jalanan''. Fuh! power punya ayat daa..

Nak tahu tak sapa tuan tanah blog Hitam Itu Bukan Putih nie?? Haa..Nama dia yang aku tau..Robin@Ayue.. Yang pastinya nama dia Ayu lah. Takkan lah nama pempuan Robin..Robin tue mungkin nama pakwe dia [kot]. Kalau salah,sila marah!! Mengenai dia? Ayu bukanlah Lisa Surihani tapi bercita-cita nak badan macam Lisa pulak dah. Wah! Bagus..usaha lagik. kah3..lawak-lawak. Sila ketawa bersama aku. Kah! Kah! Kah! Pastu pulak Ayu nie suka membuku yang kena dengan jiwa dia? Macam mana tue ek??

[Cantik tak???]

Blog nie tentang apa ek? Entah..mengarut je kot.. tapi Ingat!!!

Kata pujangga dari tuan empunya blog itu:

"Gua tak cantik, gua jugak tak hot,comel pon tak, blog gua ni pon tak sopan sebab asyik memaki saja so kalau tak tahan boleh tekan butang 'X' di atas tu hokeh, jangan segan silu gua tatak marah mehh"

Haa...bila baca ayat nie.aku dah tauu.. Entri memang baik punya. Baik punya means kaw-kaw la. Aku suka blog gini. Sempoi.. kasi promote sikit. Betul aku cakap. Cerita Ayu nie ada gak sedikit unsur lawak. Nak gak tergelak aku nih. Haha.. Entri yang dia buat aku nak tergelak nih.. ''Sori Takkah Melucah Lagi'' dan banyak lagi. Korang cuba la usha entri yang lepas-lepas. Menarik..tertarik..kau memang BOMB!! Apa tunggu lagi... Jom Meriahkan Blog Hitam Itu Bukan Putih!!!

5 comments:

rObin@ayuE berkata...

hehe..tenkiu amir...jasamu dikenang..hakhak buat susah-susah je terjah belog i...=p (sambil buat muka gedik habis)

Amir Izzat berkata...

hhehehe...sama-sama... saja je..actually,nak kritik..tp malas lah..kih3.. xsusah pun... (muka gedik? erm.bahaya nih). hehe

Boy berkata...

comeyyyyy

Roronoa Zoro berkata...

terjah blog aku pulak !!!

hehe.. gurau jer... no need =P

Kenzo berkata...

cantik!

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??