Blog...Membunuhku..

Salam gengs! Korang kena bantu aku sekarang nie..aku dah tak leh tahan. Memang aku dah kemaruk giler dah ngan blog nie. Korang ada penawar tak? aduhai..kenapa lah nie... huhuh.. Apa dah jadi dengan aku??? Mataku mula lebam...badanku mula tidak bermaya..kesihatanku terjejas.. Makan pun jarang..Mandi pun sehari sekali. Oh tidak! Kerna blog aku jadi begini...Kerna kamoo aku jadi begini.. 

Apa yang harus aku lakukan?? Apa yang harus aku buat untuk menghilangkan penyakit blog ini. Tolonglah... Aku sudah tidak tahan lagi. Kepala ku semakin pening..hendak tido pun susah.  Apatah lagi nak bangun pagi esok tapi pagi-pagi bangun awal pun sebab nak online. Aduh!! Apakah penyakit yang melanda jiwaku??? Kalau beginilah kedaaannya..teruk aku nanti.. mau tak melayang nyawaku...

Aduhai.....mata oh mata.. Jom tido! Esok kena bangun awal.... tolong!!!

8 comments:

Dolmar Desserts berkata...

Cuba luangkan lebih banyak masa dengan rakan-rakan. sibukkan diri dengan aktiviti outdoor. haha, bagi nasihat macam utk org ketagih dadah pulak.

ha, baca ni:
http://belog-cap-ayam.blogspot.com/2010/05/tips-untuk-blogger-yang-susah-tidur.html

Good night! :D

Unknown berkata...

bawak bawak la bertaubat cam aku ni... hahaha.. naseb baik da insaf,tak caya.. lawatla entri terbaru aku.. ngahahahahaaaa..

sekali lagi ko tiru aku.. demmmmm!

Nas berkata...

pergh...smela...ak pown da addict nie...mke kiut n ensem ak terganggu jd mate panda,,,ahahha

Amir Izzat berkata...

Ann:
haha.. ye la tue..nanti ar aku taubat..tapi tyme cuti nie ak xleh tahan ar beb..dah gian..hajatnya nak lawat entri ko tp dah ramai sgt lwat..xperlu kot..hehe...

p/s:mada ada ak tiru?? huhu

Amar Amirah:
Adess..terasa diri ini begitu hina la plakk(gurau).. ahha... kena ceramah AADK.. kih3.. wah! nanti amir usha..thanks!!

Nas:
wah... sama geng ar kita nie.. haha... kiut n ensem ek? ahha.. bgs2.. eh! nnti sama2 kita xyah tido..

Yus berkata...

Sabaq, sabaq bro..aku perasan amir memang banyak post dalam masa satu hari, aku pun hairan, ni mesti dok online satiap masa ni, hah kan dah betul..aku tau sebab tiap kali amir update blog, dalam blog Gang Blogger mesti akan naik feed amir tu..jaga kesihatan no, relax jangan kalut, blogging ni makan masa, buat pelan-pelan takpa, sehari satu post pun dah cukup..

http://gangblogger.blogspot.com/

www.dunialandax.com berkata...

begitu juga aku!adoi!

Misshy Innz berkata...

erk ?
akak tak dpt nk bantu amir.
sbb adik pun ngah cari penawar.
sbb akak pun terjangkit sekali.
adeh ~~

zhrhtoodem berkata...

wah
bahaya nih
haahhahahahhhaha

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??