Entri Bergambar Kawanku... [+lawak]

Salam gengs!! Atas permintaan kawanku.. aku pun uploadlah gambar mereka..sebenarnya ada banyak lagi.. nie semasa kami makan selepas penat menyediakan makanan untuk hari guru. Jadi,duk makan-makan..sambil berhibur..aku pun tangkap la gambar..cuba cari mana aku? Kalau korang dapat jumpa aku dalam nie..aku bagi reload tiga ringgit. Terbuka kenapa blogger sekalian kecuali kawan-kawan aku... Jom tengok gambar..


Hahah..ada tengok gambar kawan aku makan guna senduk??? Haha..kesian dia..sudu dah tarak ada..terpaksa la makan dengan senduk. Hey kawanku..aku dah upload..tak nak ucap terima kasih ka??? HAHA..

11 comments:

Miro Armyrule berkata...

dialog yg sempoi..ahaks

Sya Syazana berkata...

nice pix. :)

soclose2213 berkata...

yang last tu cian aje tgk..^.^

Amir Izzat berkata...

Miro:
haha...lawak x? kih3..

Sya Syazana:
wah..trima kaasih.. hehe.. :)

Soclose2213:
mmg kesian.. org bergambar senyum..dia wat muke kesian.. ahaks.

kenwooi berkata...

only attracted to the food =P

Amir Izzat berkata...

kenwooi:
oh really?? haha.. jom makan..kih3

Eciz berkata...

miakakak. apa punya kesian laaa makan guna senduk.

Eciz berkata...

miakakak. apa punya kesian laaa makan guna senduk.

Adha berkata...

cam sedap je makan..x ajak pun..hehe

Amir Izzat berkata...

Eciz:
hahaha..memang kesian. Dah sudu tak da..terpaksa la makan guna senduk..kah3

et berkata...

aku rasa kau yang kata 'woi,hensem tak?' tu.haha.

aku terliur.nak g makan jap ah.haha.

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??