Follower!! Anda Akan Diterjah!!



Ya Allah, kurniakanlah kesihatan pada badan hamba, Ya Allah kurniakanlah kesihatan pada telinga hamba, Ya Allah kurniakanlah kesihatan pada mata hamba, Ya Allah, hamba berlindung kepada-Mu daripada kekufuran dan kepapaan, Ya Allah, hamba berlindung kepada-Mu daripada kesengsaraan azab kubur, tiada Tuhan melainkan Engkau."


Assalamualaikum dan selamat pagi rakan-rakan blogger. Apa khabar hari ini? Semoga sihat hendaknye.. Pagi-pagi nie nak buat apa dulu ye? Nak melekat kat laptop ataupun nak basuh baju? (baju dah bertimbung tak basuh.hehe) ataupun nak tido je la...? Aku rasa nak kemas bilik lah dan basuh baju serta nak settlekan semua perkara yang belum diselesaikan.

Harap-harap segala perancangan Amir akan berjalan dengan lancar lah. Banyak yang Amir rancangkan untuk..Dengar baik-baik!! Untuk follower Amir. Ya! Hanya untuk anda.. tak ada orang lain. Tak pernah orang buat sesuatu untuk follower..kecuali Amir. Tapi..apa benda yang Amir nak buat kat anda? Ha....macam nie...

AMir berhasrat nak buat sesi terjah follower supaya dapat la eratkan hubungan yang sudah terjalin tapi tak akrab. Faham tak? Amir akan cuba terjah follower Amir dan akan komen sikit-sikit. Tapi INGAT! SESI TERJAH INI HANYA UNTUK FOLLOWER YANG PENGIKUTNYA BAWAH 200 DAN.. SUDI-SUDI LAH MENERIMA KRITIKAN YANG PEDAS SERTA PANAS DARI AMIR. UNTUK KEPENTINGAN ANDA JUGAK NANTI. ORAIT?

Oh Ya! Sebelum Amir kemukakan syarat serta peraturannya. Terlebih dahulu,Anda haruslah meninggalkan link blog anda di ruangan komen ini. Jangan letak kat tempat lain...Kalau letak kat tempat lain..Aku tak bertanggungjawap (tiru ayat Ben sikit...) 

JANGAN LUPA LETAK LINK YE!! LEPAS ITU BARU AKU AKAN BUAT SYARATNYA..OK? KALAU TAK NAK DITERJAH OLEH AMIR. TIDAK PERLU LETAK LINK KAT SINI.
Nota kaki: Satu sebab kenapa aku buat sesi jelajah nie adalah kerana aku nak bantu blogger baru. Ada juga blogger baru dan lama yang follow blog aku? Tapi aku nak tengok respon follower aku. Kalau anda bagi respon,Amir akan buat sesi terjah nie..Kalau tak..AMir tak akan buat..tue je.. Anda adalah nadi saya!!! Jom Terjah!!

16 comments:

Unknown berkata...

wah!!
dah men terjah2 follower lakz.

alahai..
rajin ko...
gud luck!!

amar haziq berkata...

aku nak amir terjah blog aku
follower aku baru 30 orang
usia blog baru seminggu lebih...
nak merangkak pun tak reti lagi..hehe

silalah terjah blog yang tak seberapa ni ye wahai amir
http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

Amir Izzat berkata...

Adrey.....
hehe... sekali sekala...bosan... baik aku terjah follower yang baru..mungkin diorang akan jadi hebat suatu hari nanti...

ha..Amar.. ok... Nanti amir buat.. aku belum bagi syarat lagi..relak dulu ya..kena buat perancangan rapi.. 1 terjah 1 ringgit..amacam? hehe... nanti ek..

Dolmar Desserts berkata...

saya punya baru je sampai 200 lebih..tapi nak jugak kena kritik!

http://belog-cap-ayam.blogspot.com/

terima kaseh!

Ken Wooi berkata...

sharing is caring! =)

Nurul Ayu berkata...

aku insan yang hodoh lg hina..betol aku huduh gila tu sbb nak diterjah oleh hencik amir izzat(ayat mcm membodek bukan?)...


http://ayuerobin.blogspot.com


dpt rasakan aura blog aku nk kena kritik...hakhaks

Bukan Eciz berkata...

follower saya ada amir sorang je. kesian kan? kan? nah terjah lah

http://niseca1903.blogspot.com

ika yunos berkata...

nak jugak boleh?ekekeke

http://cutsiewootsiehoneybunny.blogspot.com/

ISZA berkata...

eee.. kenapa 200 ke bawah jer.. :(

Amir Izzat berkata...

haa...makasih semua sebab nak aku terjah..aku nie blogger biasa je... saja je nak lawat kawan..kejap lagi aku akan terjah....

Cikgu Isza! sebab...kalau 200 ke atas..(blogger otai) nanti mereka kata apa pulak.. sy nie blogger picisan.. Cikgu nak kena terjah gak ke?

Tfaaaaaa berkata...

wslm..hihi

wakaka..terjahla belog daku jua wahai adikku sayang.hahah

Bukan Eciz berkata...

AMIR, SILA TERJAH SAYA! ;p

Faiz berkata...

bagus juga nie..nk join la..hehe..terjah la ye..
semuanya ada 3..boleh x..haha....

http://4east2u.blogspot.com
http://tuudia.blogspot.com
http://iz89engineer.blogspot.com

semua blog nie saya punya..tapi follower <10 hmmmm =(

MISH LOLIPOP berkata...

saya tuan empunya blog BUKAN BLOG LEMBU minta diterjah..

SAYA NAK DITERJAH OLEH AMIR IZZAT

Unknown berkata...

terjah la saya plak. lolx

2blog nih!
dear-sumire.blogspot.com
and
eugene365project.blogspot.com

=D

Unknown berkata...

nak diterjah jugak!
dear-sumire.blogspot.com
and
eugene365project.blogspot.com

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??