Broadband Celcomku Macam Siput Yang Sakit Perut!!!


Salam geng blogger Malaysia!!!! Sekarang..broadband ku sudah dibayar oleh ayah. Pada pagi tadi. Gembiranya hati…kih3. Sudah hampir sebulan aku tak menggunakan broadband Celcom nie. Terpaksa la aku mencari line wireless. Aku memang dah kemaruk ngan blog nie. Kalau tak online satu hari memang tak sah hidup. Hidup harus diteruskan walaupun mata tertutup.. Kan? Hehe.. Tapi kan..yang menjadi masalah sekarang adalah line broadband yang agak sewel.

Hish! Mengalahkan siput babi belakang rumah aku je. Aku rasa siput babi belakang rumah aku tue lagi laju dari line broadband nie. Aduhai..kenapa la line internet kat Malaysia nie perlahan sangat-sangat? Awaiq depa kedekut sangat? Bayar mahal tapi line macam tak bayar. Tersekat.-sekat je dari tadi. Kalaulah hari-hari gini,aku lempar dalam parit depan rumah je la. Menyusahkan betul! Kalau komplen kata kita tak bersabar.

Kenapa la internet kat Malaysia nie gini? Bak kat kawan Long Hafiz, kat UK lagi la laju. Hurm..aku sebenarnya nak marah nie…. Korang baca dalam nada yang marah..ok? hehe.. Susah la nak blogwalking….. oh ya! Aku lupa basuh baju daaa… mintak diri lorh..

4 comments:

hans berkata...

hahahah
addicted dah nih

Nick berkata...

i'm havin the same prob too bro =(

jfook berkata...

Maybe exceed the bandwidth?>

sabree hussin berkata...

ape kate ko pakai la broadband lain pulak, amax ke, p1 wimax ke

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??