Jadikan Blog Sebagai Catatan Hidup


Salam Gengs! Aku rasa tak best kalau tak update blog setiap masa sebab blog ini sudah menjadi sebahagian dari kehidupan aku. Aku bukannya gilakan trafik..kalau aku gilakan trafik...dah lama aku buat cara tue... Cara 'tue'?? Haa..rahsia..kalau tak memang mencurah la trafik datang ke blog aku tapi tidak..aku hendak jadikan blog ini catatan hidup aku mulai sekarang...atau berkongsi pendapat..meluaskan lagi skop pemikiran aku ini.

Dulu..aku tak tahu arah tuju blog nie..main hentam jerk..Kini..pun sama gak..hehe..aku tak tahu nak buat apa dengan blog aku nie..Kalau dibiarkan kosong..tak best pulak.. Jadi,kalau aku terjumpa benda-benda yang menarik..aku cuba kongsikan..Kalau aku rasa nak luahkan perasaan yang tengah sakit jiwa..aku luahkan.. Blog ini aku punya..sukati aku laa..tapi aku mementingkan korang.. Sebab korang lah yang akan baca blog aku.. 


Korang suka tak baca entri emo je setiap masa?? Kalau suka,alhamdulillah sebab aku pakar..hehe.. Tapi tak semua suka apa yang kita uka,kan? Jadi aku cuba memperlbagaikan entri aku... Tak mahu hidup macam katak bawah tempurung..aku baca berita..aku jelajah blog orang...jalan sana jalan sini..cari kawan.. cari ilmu..Eh! Ada kaitan dengan tajuk tak nie? Ada kot..hehe

Baiklah! Erti kata lain..aku nak buat blog ini sebagai catatan hidup..aku nak berkongsi apa yang aku rasa..apa yang aku lihat..apa yang aku dengar...tambahan pula semasa cuti nie... banyak citer beb!! Hurm..setuju????Lau tak setuju kena setuju gak...heheh.. Amacam?????

6 comments:

Raji and Yeen berkata...

hohoho bgus kalau tlis blog nih
dpt share ap kte lalui =D
(walaupun bkn sume org bace XD)

Mohd Nasri berkata...

yela..stuju jela..hahaha

Unknown berkata...

molek benar tuh..ah ha

Lelord berkata...

btul2 akak setuju..dulu akak x heran langsung bler org sebut pasal blog2 nih. muahahhaha skang ni rasa cam x lengkap lak kalau x mencorat-coret

nurfaiz shaidan berkata...

tak suka entry emo ;)
nnt ikot emosi...

Amir Izzat berkata...

MOhd Nasri:
hehe..bagus2.. pandai! haha..

Fakhrur:
yup..mmg bgs..dapat lepas geram skali..tp de gak org yg baca..cam korang..baca la nie..hehe..tq

Miro:
haha..mmg molek...

Lelord:
betul kak...tanpa blog ak xpat idup. itulah perkataan yg dapat diungkapkan..kan? 1 hari mesti kena online..

Nurfaiz:
sama lah kito..tp entri emosi kadang-kadang nak lepas geram.. buat xtau je..tq.

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??