Perlu ke Entri Panjang Sesangat????


Sambil termenung aku terfikir..bukan termenung..tapi bosan sesangat..Apabila bosan aku suka menaip. Ketika aku menaip keluarlah segala pa yang tersirat di minda ini. Kadang-kadang aku pun tak tahu apa yang aku taip..heran? Tapi benar kan? Selalunya lah...entri aku yang panjang nie macam tak best je..Kalau panjang sesangat tue..aku rasa cam serabut tapi tengok pada isi pulak kan? Ada blog entrinya panjang tapi best! Ada blog entrinya panjang tapi sakit mata nak baca.....Persoalannya disini...perlu ka entri panjang yang mengarut..yang best tue terkecuali...perlu ka?? Ditambah pulak dengan gaya tulisan carca merbau macam tulisan aku nie..Perlu ka? Ha! See! Entri nie pun pendek gak..hehe....kecuali time marah..sila jawap geng....Kadang-kadang entir yang pendek memberi impak yang besar jugak..Setuju?? :)

8 comments:

fndrocka berkata...

depends lah entri tu tulis pasal apa.kalau releven tulis panjang mesti tak kisah reader nak baca..tapi kalau merapu pasal dia pergi beli ikan kat pasar..tak perlu kut ulang alik point nya.

Latest Entri Fndrocka: 7 Hari Menjadi Cikgu Zara

Azman Roslan berkata...

entri panjang atau pendek aku tak kisah janji best dan menarik..

sarah shafie berkata...

tk minat sgt yg pjg2..penat nk bace..hhee

Bukan Eciz berkata...

sokong azman. kalau entry panjang, saya tengok kata kunci. malas nak baca semua. tapi kalau besh, baru saya baca semua. hehe

TTT berkata...

TTT buat 5-10 baris ayat2 pendek je selalu..hehe..malas
(◕‿◕✿)

Dolmar Desserts berkata...

Kalau best, buat panjang macam novel pun mesti baca sampai habis! :D

Amir Izzat berkata...

erm...kesimpulannya..bergantung kepada individu..kan??? tapi bagi amir..amir suka yg pendek tapi padat..panjang tp simple..hehe..thanks komen.... bgs korang nie..

Sya Isya berkata...

sangat bergantung pada individu yang membaca. ada orang rajin nak baca entri panjang-panjang. Tapi ramai juga yang malas nak baca entri panjang. Biasanya, yang suka buat enri panjang tu, dia rajin baca entri panjang. I thinks so, lah. Just my opinion and experience. Tapi kalau entri memang best dan menarik, panjang ke pendek, tetap orang baca.

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??