Follower..Minta Ampun Pak!

Assalamualaikum.

Kepada follower yang nak diterjah. Aku minta maaf banyak-banyak sebab aku malas dah nak terjah-terjah orang. Mungkin aku akan terjah...esok..lusa..tulat.tak tahu bila. Maafkan aku. Kalau korang rasa aku nie..macam menipu..sebab nak terjah kena  follow kan? Korang boleh unfollow balik. Entri ini ditulis dalam keadaan emosi yang tidak stabil. So,pedulikan lah ye. Maybe aku akan terjah balik.. Sebenarnya aku rasa la..Walaupun aku terjah korang..korang tak akan dapat apa-apa pun. Traffic korang tak akan naik pun. Betul aku cakap nie. Aku nie bukanlah blogger terkenal. Hajatnya nak buat penghargaan kat follower. tapi entah mengapa ..rancangan aku serba tidak menjadi.....Sorry owh..

To Gadis itu,You Spoil My Mood!

7 comments:

Rohani Hashim berkata...

eh..nape lak ni izzat...

hans berkata...

dah kenapa dgn ko nih izzat?

Amir Izzat berkata...

tak tahu lah..lemah semangat nak berblogging....

ISZA berkata...

bertenang dan bertindak..

Nurul Ayu berkata...

sabar weh..relax2..tak kisah pon ko nak terjah bile2..tiada paksaan dlm blogging nih...=)

Amir Izzat berkata...

erm...xkesah ek? ok la.. tadi. ak rasa bersalah la pulak. tp xpa..aku akan terjah gak follower aku..kerna memberi kepercayaan untuk diterjah..hehe

Amir berkata...

sabar ye. kita ni manusia biasa. x lari dari buat kesilapan. normal je kot. kita pun busy. kadang2 boleh terjah blog orang. kadang2 x boleh pun.

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??