Tak Dapat Anugerah Budak Hensem tapi Dapat Beatiful Blogger Award Pun Jadi Lah.



Yeay! Gumbiranya dalam hati dapar award.. haha.. Bukan hendak berlagak. Bukan hendak menunjuk-nunjuk. Just nak bagitahu yang aku dapat award dari Cik Anum.. Nak tahu tak kenapa dia bagi award nie kat aku? Sebab.. hah! Suka hati dia lah.. Kih3.. Jangan jeles der..




Nak dapat award nie memang susah sebab ada syarat yang memang ketat.. ahaks.

A- Saya perlu memilih kawan kawan saya yang cantik blognye. Pendek kata , berkenan di hati
B- Ada lagi syarat syarat nya. Jika sesiapa yang telah terpilih perlulah melakukan perkara perkara ini 

1. Buat entry pasal award ini.
  • Dah buat!!! So,apa lagi ha? hehe...

2. Copy badge 'Beautiful Blogger Award'.

  • Dah copy..siap edit bagi cantik lagi!!!
3.Ucap terima kasih dan letak link pemberi award pada entry tersebut.

[paparan blog Cik Anum]
  • Terima kasih? Yang nie belum. Okeyh! Terima kasih banyak kepada Cik Anum sebab bagi award nie.. jom la terjah blog beliau.. Mungkin blogger baru kot.. >>little anum's blog.
4.Senaraikan 10 blogger penerima award yang baru.

  • Erm..nak bagi kat sapa ek? Aku rasa semua dah dapat kan? Entah laa..tak payah la. Aku nak gondol sorang-sorang je. ahaks.

0 comments:

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??