Jom Terjah Blog Zoro [dot] Com.

Assalamualaikum semua. Erm..hajat dihati nak keluar. Ambil angin sekejap. Nak lepaskan tension yang melanda jiwa nie. Tapi malas la rasanya. Baik aku terjah blogger yang hebat. Blogger yang hebat tak semestinya femes. Semuanya dari pandangan kita,apabila kita pandang positif. Kita kan lihat yang baik. Kalau pandang yang negatif,lupikirlasendirik!!!

BlogZoro[dot]Com

Baik! Pada hari yang sangat cerah ini. Ditambah dengan perasaan yang gembira. Aku rasa nak terjah orang la. Tapi siapakah mangsa aku kali ini? Haa.. mangsa aku kali ini adalah tuan empunya blog Zoro[dot] Com yang sememangnya best.  Kenapa aku kata best? Sebab blog dia best la..haha. Ok..Entri yang buat aku tertarik dalam blog Zoro nie adalah ''Kisah Kucing yang Tak Bersalah''. 

Kalau korang baca,memang nak tergelak la. Lawak gileer. Kalau korang tak terguling masa baca cerita tue,sila datang balik ke sini dan marah aku. Aku tak kesah..haha.tapi betul aku cakap nie. Aku bukannya kaki ampu sesetengah orang tue. Dia kata kita kaki ampu,kipas lipas.. Dia pun gitu gak. Tak percaya? Tepuk dada tanya iman.

Alamak! Maaf. Emo sikit tadi. Bukannya apa.. saja. Aku nak gelak sebenarnya... tapi tak apa lah. Aku hurai blog Zoro[dot] Com. Dengan menggunakan tagline ''Aku Berblog Bukan Untuk Popular'' yang memang gempak la. Betul tue. Aku berblog pun bukan nak popular cuma nak femes je. Haha.. Nama dia Roronoa Zoro. Baik! Aku mempersilakan Zoro memberi ucapan. hehe..

''Selamat datang ke BlogZoro. Disini penulis ingin berkongsikan pengalaman dan kisah-kisah yang menarik penulis lalui. Segala yang dikongsikan hanyalah semata-mata mengenai penulis sahaja. Enjoy reading.''

Wah..Zoro bercucap la..Kih3.. Aku ambil kata-kata ini dari blog beliau. Marilah kita terjah sama-sama dan menerjah cerita di blog Zoro [dot] Com ini. Rugi tau...

p/s:
Agak-agak laa..Zoro terkejut tak aku terjah blog nie..hahaha....
p/s:
Anda mau diterjah?? Tak payah kot..nanti kecoh..kah3..
p/s:
Rasa nak makan la..Bau budu menguasai diri..Jom makan. Berblogging for fun.Kesihatan badan pun ken jaga. Salam.

6 comments:

Ayie berkata...

Uik.. takkan macam tu sahaja tuan blog.Pendek sangat beb.Ceritakan keistimewaan blog zorro tu panjang2...

Buat dalam 3 perenggan ke.Be serious.Kalau nak buat terjah-terjah ni, we must serious.

Just my oppinion.If you not like my oppinion, you can delete it

Amir Izzat berkata...

Ayie:
Hai! Hehe... Alaa..amir terjah biasa-biasa je bro. Amir rasa blog tue ada yang menarik..yang membuatkan Amir rasa patut dibaca..Nak hurai panjang nanti ada yang xkena pulak. tak pandai la nak rungkai blog orang nie..apapun,terima kasih atas cadangan bro Ayie. Amir hargai,mungkin lepas nie(kot) amir akan buat panjang berjela.. sebelum nie pernah buat..tapi.. susah la... :)

Unknown berkata...

miahahahahaha.. budak zoro ni rajin mengkomen d blog aku.. jangan tak kenal..

Amir Izzat berkata...

Ann:
haha..mmg dia rajin mengkomen..kat mana-mana leh jumpa..sebab tue ar pomote sikit..hehe

Azrul Hisham berkata...

wah...rajin kamu buat review :) i like...haha

pasal yg kata kita ni jenis kaki ampu tu, biarkan diorang menyalak....kita maintain cool je...lagi kita layan lagi diorang suka...hehe

Sufi Asri berkata...

eh? aku diterjah? haha.. xsangka lak.. thx amir.. =)

wow.. up trafik aku nie.. =)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??