Ada Rakan Blogger Yang Tak Puas Hati Dengan Aku..kot!





Erm..dunia oh dunia..mengapalah engkau dipenuhi dengan perasaan hasad dengki? Hati oh Hati..Mengapa ditanam sifat itu didalam jiwa? Iman oh iman.. tidak kan kau dapat melawan perasaan hasad dengki itu? Lalu iman menjawap.. EH! Ada ku kesah? Haha..


Ok..ini entri bukan cerita pasal nasihat. Ini entri cerita pasal blogger yang tak puas hati ngan aku. Ok! Selama aku blogwaking.. aku tak hadapi masalah.. tapi ada satu blog yang aku memang selalu terjah. Facebook dia pun aku add.. Yang menjadi masalah sekarang..dia macam tak suka kat aku..tak suka bermakna tak senang hati dengan aku. Mungkin lah..itu pada firasat aku sebab..setiap kali aku ke blog dia..dia tak pernah pun ke blog aku. Kalau aku tanya sesuatu kat facebook..dia menjawap acuh tak acuh. Tak faham lah aku.. dia sombong ke atau aku yang sombong? Erm..beginilah sikap manusia.... tak mau cakap lebih..Nanti kena saman. ahaks...

11 comments:

Bukan Eciz berkata...

ala. bkn amir sorg yang jmpa mcm tu. saya pn pnh jmpa. pdhl saya kenal dia sblm dia glam kat GB lagi. sama2 membesar dlm dunia blog. okey, kenal kat dunia maya jela. pastu add dia kat sana sini. bila dia da glam skg, tade nye dah nak tego. huhu! kasi panas je

ellalafrell berkata...

biasela tuh..
think psitive..
dye da penat terjah hang kot..
xyah terjah dye da..
perabih boraih je..

ellalafrell berkata...

dye da bosan terjah hang..
haha~~
terimala kenyataan..

Amir Izzat berkata...

ye ke eciz? tak patut..tak patut....sabor je laa....

Amir Izzat berkata...

ha..cik ella.. dia dah bosan?adoh2.. amir bukan nak sangat dia terjah bloh amir nie.. maksud amir..dia xtegur langsung amir nie....ok? susah tol nak wat kawan..huhu

ISZA berkata...

mungkin dia alasan yang tersendiri.. nak bina hubungan yang baik bukan senang..

Mrs Nurul berkata...

sabau je la k

Dolmar Desserts berkata...

Ohhh dia busy kott?

nabilah_2908 berkata...

hrumm...myb dia ada sebabnya yg tersendiri...

myb dia ada terjah blog ni...tp senyap2 jer...nth la...manusia ni macam2 perangainya...

if dia buat tk tau jer...amir pun boleh baut bnda yg sm gak.. :)

Amir Izzat berkata...

erm..time kasih atas komen korang.

amar.. mybe kot..busy sampai susah nak tegor..

Nabilah.. ye tak ye gak..pi nak wat cmne..seperti kata Nabilah..banyak orang banyak ragam...

Ken Wooi berkata...

maybe jealous? =)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??