Aku Tiada Masa Untuk Berblogging

Masa kini mencemburui aku.
Aku sudah tiada masa.
Masa untuk menyendiri meluahkan perasaan.
Kini, masaku hanya untuk kehidupan yang nyata.
Bukan di alam maya lagi.

Mungkin pada suatu hari nanti aku akan kembali lagi,
Andai setakat ini sajalah jodoh pertemuan kita,
Hanya satu yang ku pinta.
Duit Nuffnang itu kongsi laa...Hehe

Kawan.
Aku memang tiada masa untuk berblogging.
Masa untuk kerja sekarang.
Cari duit.
Berblogging lah dengan aman.

"Aku bukan otai............."

Nota: Bila nak jadi otai nie? Haha. Ngeks.

10 comments:

Mrs. Q! berkata...

tunggguuuuu....

kaizen shinobi berkata...

eh? relek2 jeh~ buat yang penting dulu~ wahaa!

hans berkata...

ko takkan berhenti
percayalah

P/S : Baru Cadang Nak Jadikan Wayang Tu Macam Rumah Sendiri Tadi

Tanpa Nama berkata...

ko dari aritu lg kata xnak blog...xyah blog la wei..dok tulis lagi..tulis lagi..xjgk blah2

Hasrol Nizam berkata...

klu ada masa, jenguk2 la blog tu. blog just as hobi je la. bukan kerja sebenar :D

Pendapat anda?
Rambling on early December-jangan malu bertanya, nanti sesat jalan

MOH KEMBARA berkata...

Salam, buat mana yg larat, bukan wajib pun blogging ni. Selamat!

Rohani Hashim berkata...

amir, busy eh keje, lama tak hapdet...umm share ar gak pengalaman keje skrg nih...

Wan berkata...

selamat bekerja amir,

eiela berkata...

mana yang patut didahulukan, dahulukan.

Latest Entri :
Bila Si Dia Bertanya
Ya Allah Masaku Dah Tiba

Qib berkata...

hehe,,
jumpa lg la camtuu. bai bai


Baby untuk dibeli!
Kita dan BABI!

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??