Ada Blogger Nak Belajar Cara Mengedit Blog Supaya Menjadi Cantik Tak?

Bismillahirahmanirrahim.

Selamat datang ke blog "aku pembebel jalanan". Seperti biasa, jawaplah salamku dahulu. Assalamualaikum! Dan korang sepatutnya jawap dalam komen ialah "Waalaikumussalam wbt". Hehe. Terima kasih sangat-sangat kerana sudi menjengah blog ini walaupun seketika. Sudah lama kita tidak bertemu kan? Almaklumlah, sekarang ini aku sedang sibuk berkerja mencari nafkah. Eh! Bukan mencari nafkah tetapi mencari duit untuk membeli DSLR. Usaha tangga kejayaan. Di mana ada kemahuan disitu ada jalan.

Baiklah. Bercakap soal tajuk diatas. Korang pasti sudah tahu apa jawapan yang aku hendak,bukan? Jadi, aku tanya sekali lagi. Korang hendak ke aku ajar cara macam mana hendak mengedit blog menjadi cantik? atau korang hendak ke aku ajar pasal asas-asas dalam edit mengedit blog ini? Senang sahaja.

Mungkin ramai yang kata susah hendak edit blog ini walhal ianya senang jika ada semangat tidak berputus asa. Hendak ke tidak? Kalau nak, aku boleh ajarkan. Mungkin pada entri akan datanglah.

Blog aku pun tidaklah bagus sangat atau tidaklah cantik seperti header Ezhan Artwork yang cun. Tetapi aku ada sedikit pengetahuan tentang edit mengedit ini lah. Sebenarnya kan, kalau korang hendak pandai dengan lebih cepat. Korang boleh pergi ke blog maribinablog yang mempunyai begitu banyak tutor yang boleh korang pelajari tentang blog ini. Lagipun, apa yang aku hendak ajarkan nanti adalah perkara yang mudah dan ringkas.

Apa yang akan ku ajarkan adalah berkenaan...Hurm..berkenaan blog lah. Pasal apa lagi. Tak apa. Nanti aku fikirkan dan akan aku ajarkan andai ada yang sudi. Oh ya! Sebenarnya macam ini. Aku akan bagitahu korang macam mana korang hendak belajar edit blog dan macam mana nak edit blog. Macam itu lah. Ok? Baiklah. Izinkan aku mengundur diri. Semoga kita berjumpa lagi.

Amirull: Ilmu yang ada sekarang belum  cukup untuk menyamai air di lautan...




7 comments:

hans berkata...

uish
ari tu ko kata nak bersara
aku dah kata mesti xkan punya
hahahaha

P/S : Apa Yang Terangkat Bila Ada Kakak/Abang/Adik Angkat!

Amirull Izzat berkata...

@hanshahah..aku bersara buat sementara waktu je..haha

Belalang Hijau berkata...

terima kasih sebab sudi berkongsi ilmu...

CERITA LEBAT berkata...

lame ko cuti..gua tunggu aje...

+d.O.Y.A.h+ berkata...

chayok2 amir! :P

Anwar Naim berkata...

waalaikummusalam..
sharing is caring..hehe :)

Hanazz Anizz berkata...

waalaikummussalam warahmatullah hiwabarakaaatu..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??