Ben Ashaari..Mengubat Luka! Blogger Datang Pemberi Semangat. Aku Sedar,Blogging Itu Seronok!

BEN ASHAARI
Aku nak badan macam Ben. Boleh  curi pasang kat tubuh aku tak?

Assalamualaikum. Alhamdulillah bersyukur ke hadrat ilahi korang dan aku sihat walafiat pada hari ini. Yang pertama ingin saya luahkan di sini adalah mengenai Abang Ben Ashaari. Aku panggil abang sebab aku rasa lebih dekat lagi. Kalau panggil nama je? Terpulang kepada Abg Ben. Oh ya! Bro Ben la.senang sikit. Hehe! Pakcik Ben la mudah. kan? Haha.

Aku amat bersyukur sangat-sangat dan berterima kasih la atas entri dari Bro Ben Ashaari ini(sila klik sampai mutah). 

Sesungguhnya setiap kata-katamu itu amat bermakna sekali. Semangatku kian datang..semangatku semakin menerjah kalbu. Meronta-ronta supaya aku terus berdiri kukuh. Bukan kerana rakan-rakan(follower) yang meningkat mendadak. Bukan kerana trafik yang tetiba sesak(jammed) di blogku tetapi kerana kata-kata Ben Ashaari penuh pengertian. 

Aku juga ingin memohon maaf kepada Abang Ben Ashaari. Tak kiralah ada salah dan silapke.

Ok! Selepas itu, aku nak ucapkan terima kasih kepada yang memberi kata-kata semangat kepadaku.. Bukan sikit tetapi banyak. Komen yang banyak tetiba je datang dari langit..Eh! Dari blogger yang baik hati. Ibaratnya,kalau tetamu yang datang ke rumah. Tak menang tangan kita nal layan diorang. 

Aku hairan sebenarnya, follower aku naik mendadak. Tapi tak apa. Jadikan mereka sebagai rakan. kan?kan? Ok! Tak mahu emo dah. Sebenarnya terharu... Betul-betul terharu sebab Abang Ben bagi kata-kata semangat walaupun...Hurm..walaupun.. Ah! Lupakan saja.

Lastly, i want to tell you alls that blogging is fun! Hehe. I dont why..malam tadi. My spirit comes again. What spirit? Ghost? No.. Its semangat to blogging. Terima kasih! Terima kasih! Terima kasih! Kepada semua....

Satu je aku nak cakap.

Aku mahu kepuasan dalam berblogging.

i blogging for fun. Not to find a problem or a pain. Whats pain? Hurm..like sakit jiwa..Frustrated when trafik down etc. 

Akhir kata, terima kasih banyak-banyak Abang Ben. Tidak lupa juga kepada sekalian blogger yang telah memberi kata-kata semangat.


Oh ya! Satu perkara lagi, aku berbicara dari hati. Memang dari hati. Tiada pun hipokrit. Apa yang terluah dari hati. Apa yang aku itulah yang aku luahkan. Samaada ia pahit atau manis. Itulah yang aku rasa. Bukan talam dua muka.(muka garang beb! Dalam hati ada taman...) 

Nota:

1. Terima kasih tidak terhingga kepada Ben Ashaari. 
2. Aku tahu apa yang dia tahu.
3. Masalah..Masalah...Dunia sudah datang.
4. Aku baru belajar speaking. Haha!
5. Aku tak tahu dah nak cakap apa. Terima kasih.
6. Tak sangka Ben Ashaari boleh datang ke blog aku.
7.Trafik sesak(jammed) sampai ada yang termuntah tengok "Saya  Hensem,Saya Ok!" Haha!
8. Aku rasa ada sesuatu yang tak kena.

P/s: Skema je entri aku.

6 comments:

eqbalzack berkata...

amir...abg eq dah perasan...
ada perkataan 'TAK' kat atas....hehe

cikpepel berkata...

ya..blogging itu kepuasan..tapi skang lagi suke g baca entri orang dr tulis entri sniri..hee

namaku annonymous berkata...

@eqbalzack

Bang..laa.baru perasaan..haha..terpaksa la ubah..ada yg muntah darah semalam..Hahahah...

"saya tak hensem,saya ok!"

@cikpepel.

kak..eh! cikgu..entah ar.hehe. yup,betul tu...saya gian menulis..sekarang ini..hehe..tp baca blog org lain pun best gak..

Nur Mudrikah berkata...

yeah! blogging itu mmg satu kepuasan!

Norfa berkata...

wah2..comment pinky..hahaha

gud work adik.. try ur best.. having fun with blog.. no tension2 k!..hehehe
berblogging ni best.. macam-macam bleh wat.. so keep up ur work..!!

p/s: comel la header tuh..mcm tuan dia.. haha

tengkorakemas berkata...

pergh..dalam hati aku lak ada fun fair XD
jgn lupa siram taman ko tau :)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??