Ada Blogger Muntah Darah Sebab Header Aku?

Fuh! Takut aku.. Ada sorang blogger semalam..Muntah dan terkejut melihat header aku.

Begini kisahnya.

Pada petang semalam. Semasa sedang ziarah-menziarahi blog rakan-rakan. Tiba-tiba blogger itu tersesat ke sini. Entah bagaimana blogger itu boleh tersesat ke sini. Mungkin tertarik dengan aura ku yang kuat. AURA ye. Bukan aurat yang macam kebanyakan blogger duk tayang-tayang tue tetapi kerana auraku.


Kemudian, hendak dijadikan cerita..Dia pun sampai ke blog ini dengan selamat dan apabila dia terlihat header blog aku yang ni... Tiba-tiba..


Dia kata..

"Hahahha. saya hensem saya ok, Muntah disini"

Sebagai seorang blogger yang perihatin. Aku risau jugak dengan keadaan beliau yang sakit tenat sebab muntah kedarah. Aku tidak tahu apakah silapnya header ku ini (ayat sedih). Mungkin kerana aura aku terlalu kuat sampai ada yang nak muntah.

Aku rasa kalau blog perempuan yang duk tayang muka mereka yang cute miut (eeee..nak cubit tau!!) Lagi la ramai yang muntah kot..Sebab cute sangat.. Hahah..

Nak tahu tak siapa beliau itu? Terjah ar sendiri. aku rasa dia dah okay kot.. Dah sihat wallafiat.. Tekan sini. (jangan pula korang terjah dia marah2). Nak promote kawan baru ni. Hehe. Mia namanya..kan??? Jangan salah paham sudah.

Jadi, memandangakan aku nak ubah perpeksi mereka-mereka yang datang ke blog aku yang hina dina ini. Aku ubah dah header aku..tadaa!!

Amir Izzat.com

Amacam? Baru ar orang tak kata aku riak.. Hahah..Tapi ok lagi kan dari.. "Saya Gay, Saya Ok!"

Alamak! Aku tak gay ...

Nota:

1. Guara-gurau je ni.. Hehe.. Relaks ye.
2. HUrm, kadang-kadang apa yang terpampang itu bukan kebenaran.'
3. Hidup..lebih baik diam dari berkata-kata.
4. Apsal korang senyap je? Hurm...
5. Perut lapar....
6. Ada gak yang slow nak faham cerita aku yang tak best ni.


Kepada Yang Memang Slow, Tak Paham Cerita Aku.. Aku Gurau Je La!


-.-'!

10 comments:

Aesya Zealous berkata...

alahai.. tukar pulak jd tak hensem.merajuk eaa.hehe anyway, nice belog

mknace unlimited berkata...

:):):)
ala.. setakat komen gitu.. biar la dia muntah..
janji rock beb
terbaeekkk!!!

Unknown berkata...

ko mmg prihatin la..haha bia je la aq hensem aq ok tu..baru ada keyakinan..

akublog berkata...

Header camni ok gak..

Bagus apa bagi ramai muntah.. Bole kurus sket..

Fyda berkata...

itu semua kerja haters. mayb he's/she's jelez dgn kehenseman anda :D

eqbalzack berkata...

setiap org berhak bg komen amir...
abg eq rasa header amir sgt ok...hehe

Dolmar Desserts berkata...

Sekali baca dah tahu dia bergurau :)

Wan Gerrard berkata...

hahaha buat lain pulak bro.."saya hensem, anda macho" =P

Zul Ikram berkata...

amer, aku rasakan die cemburu la dengan header kau.. semua header kaukan gempak-gempak. header baru ni gempak.. memang kreatif la kau ni :)

last post:
trick dapatkan pengunjung 1K sehari ke blog

Mardhia Yusof berkata...

hahah..comel la ur header..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??