Sinopsis Cerekarama Suzana TV3 | 18 Disember 2010 -10 Malam


Sinopsis Cerekarama Suzana: 

Kisah seorang gadis yang bernama Suzana yang selalu dikongkong oleh tiga orang abang iaitu Halim,Haris dan Haikal.

Pelakon:

Tiz Zaqyah,Along RL,Aqasha,Beego,Khatijah Tan,Nelydia,Amanda Misbun

Genre: Romantik Komedi.



Kata-kata:

Apa yang aku faham. Suzana nie kena kongkong dengan abangnya. Daripada apa yang aku lihat pada iklan cekerama Suzana ni. Nampak menarik. Almaklumlah..komedi. Aku pasti akan tonton. Oh ya! Bila dan dimana?

Sudah pasti di Tv3 pada jam 10 malam. Korang pun jangan terlepas. Pasti menarik. Lagi-lagi Tiz Zaqyah yang seksi berlakon. Eh! Dah tak bertudung ke dia? Hari tue dalam Jejak Kasih.. eh bukan.. Nur Kasih.. Molek bebenor bertudung..

 Tiz dalam Nur kasih
Kat luar? Gila babi..(trend terkini) seksi tuuuu... Entah la nak cakap apa. Janji layan cerekarama Suzana pada 18 Disember pada jam 10 malam. Jangan lupa tau!

1 comments:

Mknace berkata...

:):):)
terbaeeekkk!!!
tapi aku nak nengok bola

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??