Segmen Kepantasan Mata Blogger

BEN ASHAARI

Perhatian. Kepada sesiapa yang berkenaa. Abang Ben Ashaari suruh saya buat entri ini. Entah kenapa. Tapi kalau hendak tahu jugak sila ke sini.

Oleh itu, satu saja saya nak cakap. Saya nak sertai segmen Kepantasan Mata Blogger. Ok tak?

Entri terpendek kot. haha. ABang Ben. Macam nie ke syaratnya?

2 comments:

Norfa berkata...

amir tak habaq kat akak pon segmen ni..x sempat nk join.. huhuhu.. tunggu yang real la jap agi..hhehe..

iqbalhakimi berkata...

aah..aku xsempat nak join..baru online..tup2..tgk dah ramai yg post...hehe

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??