Segmen - Isi Kekosongan Hati N I R Life Journey

Segmen ni aku buat untuk isi kekosongan di bahagian Entry followers aku..Sekarang ni ruang yang aku nak ubah suai ni adalah ruang L.O.L.. so siapa yang berminat boleh la join.. ok!!.. Aku akan bahagi  kan ruang ni kepada beberapa bahagiaan..

1- Aku ‘Glamer’ – Yang rasa blog dia sangat2 glamer..
2- Aku ‘Meletop’ – Blog yang melatop habiss..!!
3- Aku ‘Dapur Hangit’ – Khas untuk blog memasak..
4- Aku ‘Berteknik’ – Khas untuk blog  tutorial
5- Aku ‘Kumbang’  *
6- Aku ‘Black’  *
7- Aku ‘Bunga’  **
8- Aku ‘Pink’  **
* Untuk blogger lelaki
** Untuk blogger wanita
9- Aku ‘Bahagia’ – Untuk blog family..
10 – Aku ‘Buletin Hangat” – Untuk blog yang ber info, gallery dan etc..

So, kategori-kategori ni aku perlukan blogger-blogger sekalian untuk mengisinya.. 


Baiklah. Segmen ini dibuat oleh Kak Norfa. Kak Norfa ada tag Amir semalam ke bila. Amir tidak ingat. Maaf ye. Ok kak. Amir pilih no 8 .. Aku 'pink'. Hehe. Macam mana? Okay kan? 

Ringkas danmu dan senang sahaja entri ini. Barangsesiapa yang nak join untuk merapatkan silaturrahim. Boleh la ke sini.

Tag:

Amir tag semua orang yang baca entri ini.

Kata-kata: 

Kak Norfa..biarlah apa orang hendak kata janji kita gembira. Jangan kecewa..Jangan pasrah. Andai niat kita ikhlas pasti akan dipermudahkan segala urusan kita.

Kak..biarlah dengan kata-kata mereka. Kadang-kadang amir pun pasrah dengan dunia blogging.. (ingat otai je ke hebat?). Susah..susah..inilah pemikiran rakyat kita. Hendak buat macam mana.. Amir tidak tahu apa yang berlaku ke atas akak tetapi terimalah ia dengan redha.. Hehe.

Peace no war..

4 comments:

Ain Atika Zailani berkata...

wahhh...bagusnya...i teringin nak try..agak agak yang mana ahh i layak..ahhaha

Namio Oo berkata...

cheewaaahh.. amir buat ayat jiwang.. huhuhu.. nama dah pembebel jalanan.. kan? hahah..
thanz amir.. NIR makin terisi bila amik join skali.. thanz a lot juagak untuk kata-kata semangat tuh..=) wah..pink gituh.. xper la.. norfa kasi masuk je pink.. blog amir pun pink gitu.. hahahaa

http://since-8-july.blogspot.com/2010/12/giveaway-edy-terbang-jauh-jauh.html

Amir Izzat berkata...

@Ain Atika..join jangan xjoin..eheheh..

Amir Izzat berkata...

@Norfa Lyana..jiwang ke? tak da lah..hehe..amir join la..boleh mengeratkan silaturrahim antara kita..

alamak..salah pilih la kak..aduh..letak pink ok gak..hahaa.. orait2...

tq

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??