Info PMR 2010 | Keputusan PMR 2010 Boleh Disemak atau Diambil Di Sekolah Masing-Masing Pada Jam 10 Pagi 23 Disember

" Bila boleh semak keputusan PMR 2010?"

" Bila boleh ambil result PMr 2010 nie.."

" Bila keputusan PMR 2010 nak keluar ni??"

Mungkin itu persoalan yang bermain di minda lepas PMR 2010. Adik aku pun sama. Tadi adik aku tanya.

" Abang, bila boleh ambil keputusan PMR 2010?"

"Aku cakaplah 10.00 pagi pun boleh.. Nak lewat sikit pun boleh"

Baiklah. Kepada anda yang mengambil Peperiksaan Menengah Rendah 2010. Selamat berjaya.  Keputusan PMR 2010 boleh disemak atau diambil pada jam 10 jam 23 Disember (hari ini). 

Sedikit kata-kata aku nak bagi kat korang lepasan PMR 2010.

Kalau korang berjaya dapat 8A/9A kan.. Kira gempak la nie. Aku ucapkan tahniah. 

Benda pertama yang korang perlu buat.

1. Bagitahu mak bapak. Peluk mereka tanda gembira.
2. Jumpa cikgu pulak. Ucapkan terima kasih. (benda ni aku tak sempat buat..sebab aku pindah sekolah).
3. Jumpa rakan-rakan dan raikan. 

Alhamdulillah, Allah jangan lupa pulak ye. Kejayaan ini terhasil dengan usaha anda dengan keizinan Allah yang Maha Berkuasa. Tahniah!

Bagi yang tidak berjaya. Tidak apa. Sijil Pelajaran Tingkatan Lima ada lagi. Aku pun boleh ala kadar je PMR. 3A5B.  Kemudian aku masuk SM Teknik Kuching.

Ok! Bagi yang kurang berjaya. 

1. Jumpa mak bapak. Cakap kat diorang..

" Mak..ayah. Saya sudah cuba sedaya yang mungkin. Inilah yang termampu."

Ok? Jangan nangis tak pasal-pasal sudah. Aku takut ada yang kena histeria. Hehe.

2. Jumpa cikgu..Seperti biasa. Ucapkan terima kasih. Itu sahaja.

Akhir sekali, ucapkan terima kasih. Pandai-pandailah korang. Aku sesaja je bagi tips takut ada yang lupa diri bila dapat keputusan gempak. Haha. Siapa tahu?

Baiklah. Aku menanti keputusan PMR 2010 adik aku sorang ni. Harap-harap dia dapat menggembirakan kedua orang ibubapaku kerana aku tidak mampu memceriakan mereka dahulu. Sekian.

Nota:

1. Apa yang kita dapat hari ini itulah yang kita usahakan.
2. Gagal sekali bukan gagal selamanya.
3. Allah sayang kita lagi.
4. Terima kasih ibu..ayah.
5. Result PMR 2010 online tak dapat digunakan lagi.


2 comments:

hans berkata...

teringat keputusan PMR aku yang mengecewakan

P/S : Bertenang! Tarik Nafas! Sikit Jer Nih! Sakit Sikit Jer Bila Kena Cucuk Nih!

Ali ridha berkata...

Keputusan aku ambil
lambat.masa waktu petang.

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??