Video Pengakuan Berani Gay Melayu| Azmin Ismail - "Saya Gay,Saya Ok" | Pendapat Aku

Gambar dari Oh Malaysia.com


Untuk lihat video yang bangang lagi memesongkan serta membuktikan ketidak cerdikan Azwan Ismail. Bukan Azawan Ali. Tidak pasal-pasal Azwan Ali yang  kena. Sila ke sini (klik la)

Komen Gory dalam Oh Malaysia.

"Video ni untuk blog yang sokong gay lesbo dekat malaysia ni. Namanya seksualiti merdeka. Yes, saya di sini meletakkan jiwa dan raga menyeru semua untuk condem habis habisan. Bukan dengan niat untuk tidak berlaku adil atau zalim, tetapi mereka yang sebenarnya zalim. Tidak adil kepada diri sendiri. Adil means meletakkan sesuatu di tempat yang sepatutnya. But in this case, they do not put themselves where they belong, mencintai according to fitrah. Jangan kata ini hak menyayangi la. Tuhan dah tetapkan. Tiada agama yang menyarankan perbuatan haram ni. Siapa tidak puas hati dengan saya, saya tinggal blog saya untuk anda anda serang kalau tidak puas hati saya tidak sokong dengan ini."

****

Pendapat:

Sudah kah anda melihat video pengakuan berani mati seorang gay Melayu? Kalau ya,apa perasaan anda? Meluat? Marah? atau mengatakan Azwan Ismail ini gila? Entah la. Tetapi saya ada pendapat sendiri.

Begini, andai video ini disebarkan secara meluas pasti akan memberi kesan yang teruk kepada generasi akan datang. Iyalah.. Video ini tanpa segan silu mengajak manusia yang sedang keliru identiti (macam gay la) menjadi berani dengan kata-katanya "saya gay, saya ok".

Kata Azmin Ismail ini, 

Dia menjadi lebih berani apabila meluahkan bahawa dia gay.

Bahaya bukan? Entah la. Kalau tidak dibentung perkara ini. Takutnya melarat. Saya sarankan kepada pihak berkuasa supaya menahan mereka yang terlibat dalam video ini serta menahan pencipta blog Gay.

Tahan saja Azmin Ismail ini. Bawa ke muka pengadilan. Atau kita guna cara yang lebih afdal.

Rasulullah SAW bersabda, “Barangsiapa yang kalian dapati melakukan perbuatan kaum Luth, maka bunuhlah kedua pelakunya” [HR Termizi, Abu Daud, Ibnu Majah, dan Ahmad]

Bagaimana??

Saya yakin anda pasti tidak mahu perkara ini memberi kesan yang buruk pada generasi akan datang. Marilah sama-sama kita berdoa semoga dihindari daripada bisikan-bisikan syaitan yang ingin merosakkan akidah kita.

"Ya Allah, tunjukkanlah kami jalan yang lurus"

Kepada Azmin Ismail dan para gay.

"Masih ada masa lagi untuk bertaubat...."

Satu persoalan yang ingin saya utarakan kepada gay

"Kenapa jadi gay? Perempuan yang seksi serta mengancam sudah tidak menarik perhatian anda ke? atau lelaki lebih seksi pada zaman sekarang?"

Entah la labu. Allah sudah kurniakan kita akal yang waras dan kesihatan yang sejahtera.

Dalam peperiksaan agama. Mesti ada soalan. 

"Kenapa Nabi diturunkan sedangkan manusia sudah diberi akal fikiran?"

Kerana perkara sebeginilah. Tentu anda faham maksud saya.

22 comments:

Jejaka Terhangat berkata...

mati la kita sume kalau sejarah kaum nabi luth berulang..mati sebab Allah turunkan bencana yg amat dahsyat..

Jejaka Terhangat: Pegang Tangan Masa Berdating Adalah Perkara Biasa..

cikWani berkata...

salam... wani setuju kalau kita tgkap pakcik gay ni n hukum dia.. bunuh lebih baik sbb dpt mmberi pengajaran bg gay2 kt Malaysia ni...

kalau murtad pun dihukum bunuh, mesti x meningkat jumlah org yg murtad ni saban hati kan?

ahsfantasy24 berkata...

astaghfirullah..
moga2 dia smpat brtaubat..

shaffique berkata...

sikit2x lama2x jadi bukit. lepas ni lagi ramai la yang mengaku gay.


My latest entry : Superhero Marvel Di TRON-nified

lydzar berkata...

dh tgk video ni kt fb kot td..just setuju with what u say..

tengkorakemas berkata...

Aku sokong juga..eh bukan sokong gay tapi sokong pendapat ko..video ni dibuat untuk mencapai matlamatnya iaitu disebarkan..jadi ia patut dikekang supaya tak dapat mencapai matlamat tu..

iszieylyanziy berkata...

xsemenggah sungguh,,aish,,

hans berkata...

kerana video bodoh nih maka lepas nih akan bercambahlah lagi video2 macam nih yan bakal menyusul keluar dekat youtube
percayalah

P/S : Seronok Kan Bila Kena Prank Dengan Kawan Sendiri?

Hahazirah berkata...

isu peng'gay'an skrg mmg menjd2..
ksian la kat kaum wnita, llki skrg mkin kureng.
mcm mne lah vid ni bleh tersebar.
rse malu sgt org mlayu+islam jd mcm tu.
ape yg amir ckp tu mmg stuju 100% tiada bantahan.
semoga kita semua msih sedar diri sblum diri kita x sdar buat slma-lamanya.

psstt: bru prasan amir dah ada domain sndiri. hehee~ ;)

maCy berkata...

good sharing amir. cuma kena ingat, kita ni hamba allah yang menumpang di bumiNya. jangan buat apa yang boleh jauhkan Dia dari kita, apatah lagi mbuatkan kita dilaknatNya.

AMir Izzat berkata...

@Jejaka Terhangat..semoga kita dihindari dari hal sedemikian

AMir Izzat berkata...

@cikWani..w'salam. hurm..masalahnya undang-undang kita tidak sebegitu teguh. kalau kita pi bunuh, kita yang kena bunuh pulak(tali gantung).. susah2..harap2 mereka ditahan.

AMir Izzat berkata...

@ahsfantasy24..insyaAllah..

AMir Izzat berkata...

@shaffique..betul tue..selepas nie keluar la pulak berjuta-juta gay yang cakpa 'saya gay,saya ok!" -macam s*al pulak. Hish..

AMir Izzat berkata...

@lydzar..terima kasih kerana setuju.

AMir Izzat berkata...

@tengkorakemas. yup, aku pun sokong juga dgn kau.. bukan sokong matlamatnya tp sokong patut dikekang. (apsal lak kita saling menykong ni? haha)..

iya lah..kalau tak dikekang. nanti melarat..rosak bangsa kita..kan?

AMir Izzat berkata...

@iszieylyanziy.apa makna tak semenggah tue cik? hehe

AMir Izzat berkata...

@hans.kau percaya dengan kau bro.. kita patut halang mereka..


tak tau la lepas nie keluar banyak video gini..kerajaan kena ambil tindakan.

AMir Izzat berkata...

@Hahazirah... dunia akhir zaman..(ckp mcm pasrah xleh kawen je? haha).

itu la..malu dan memang malu..tak tahu la nak cakap apa..hurm..

p/s: iye ke baru perasan? hehe

AMir Izzat berkata...

@maCy..terima kasih..sekadar berkongsi pendapat. hurm.. insyaAllah..smeoga dihindaari dari perkara berkenaan.

tengkorakemas berkata...

@AMir Izzat

betul2, aku ingat nak kupas juga isu ni tapi dalam aspek berlainan, cewah..kalau sempatla, Amir, ko dah tak keje?

MrWing berkata...

aq rase macam takut2 sikit, bimbang pun ader
dengar hal ni....
Kalau korang x tau lagi, ni aku nak bgi tau
tahu tak psal Anwar tu, korang bleh google
tambah plak dgn yang ni....
aq x tau aper dah jdi...moga2 Allah S.W.T
selamatkn generasi kita semua....

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??