My Header Contest (Yana's Contest)



Syarat-syarat pertandingan

  • Buat entry bertajuk.."My Header Contest" dan letakkan header Yana yang kat atas tu dalam entri
  • Follow Yana
  • Boleh letakkan header yang sedia ada kat blog atau boleh juga kalau nak buat yang baru
  • Header bebas..apa saja ..janji menarik
  • Boleh letakkan 1 atau 2 header
  • Tinggal link kat sini (klik)
  • Tag 3 orang blogger
Hadiah?

Pemenang akan dapat topup atau bank in sebanyak RM100.

Tarikh tutup: 5 Januari 2011
Pemenang akan diumumkan pada 10 Januari 2011

****

Hari tue Tengkorak Emas yang baik hati ada tag aku untuk kontest ini. Jadi, dengan beraninya aku mempertaruhkan header di bawah ini.

Header 1

Header 2
Header 3
Agak-agak la..boleh ke header aku menang? Siapa tidak mahu menang dengan hadiah RM100?? Cuba cakap sikit.. Tetapi apa salahnya mencuba nasib..kan? Banyak kan aku letak tetapi aku mempertaruhkan header 1 dan 2.. Tiga tiga sekali pun boleh. Kalau diterima.. Tamak kan? Hehe.

Jadi, aku nak tag 3 orang blogger nie.

1. Bro Hans


10 comments:

hans berkata...

tgoklah
sempat aku join

P/S : Apabila Si Gila Bertemu Si 'Gila'! Hans Conan Menyiasat!

rieyana ynn berkata...

betul tu tak salah mencubakan..makaseh ye juin contest yana...header awk santik.....good luck ya...;d

tengkorakemas berkata...

Good luck! :D yang terbaru ni kemas :D

Muhamad Amirul Bin Omar berkata...

wahh..terbaik lah...

Farah Shafiqah berkata...

cantik!

mizz sue berkata...

wah..lagi cantik2 header adik buat.gempak..sebenarnya akak br 2-3 bulan belajar photoshop.Alhamdulillah adalah sikit rezki..nak mintak adik tegur mane2 header yg akak buat ok..akak blajar photoshop pun sendiri..xde org ajar lgsung.akak main tekan je mane akk suka..huhu.

kite fren ok?

AMir Izzat berkata...

@hansjoin jgn tak join..hehe

AMir Izzat berkata...

@rieyana ynnsama-sama...hehe..

AMir Izzat berkata...

@tengkorakemasaku nak guna header nie sampai bila2..hehe(kot)

AMir Izzat berkata...

@mizz suehaha..amir pun baru belajar kak.. baru berapa bulan ek?? sama kot dengan akak..2-3 bulan jugak..masih nak mengelani photoshop..hehe..

insyaAllah..amir akan tegur andai terdaya.. amir tgk ok la tue.kalau nak kemas lagi kan kak..ikut la tutorial kt internet..nanti jd kemas la kita punya design..hehe..

p/s: okeyh! kita fren.. :)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??