Cabaran Yang Mana Satu Oleh Mister Potato| Uji Ketangkasan Anda



Bismillahirahmanirrahim.

Tadi, semasa melawat gua.com.my. Aku terjumpa satu tajuk " Yang Mana Satu Uji Ketangkasan Anda" Jadi, apa yang aku jumpa adalah seperti berikut.


Ingin menguji ketangkasan anda? Kalau ya, anda mesti menyahut cabaran Yang Mana Satu, anjuran Mister Potato yang bakal bermula 13 Disember ini sehingga 9 Januari 2011.

Bagaimana? Caranya mudah saja. Terlebih dahulu, anda perlu mendaftarkan diri di Facebook Mister Potato walaupun anda sudah merupakan peminat ‘fanpage’ Mister Potato. Selepas memilih pasukan yang ingin anda wakili, apa yang anda perlu lakukan adalah menjelajah Pulau Mister Potato dan menggali pada lokasi yang ditunjukkan.

Daripada lapan lokasi galian, tiga daripadanya akan membawa anda kepada tiga cabaran mini sementara satu lagi menjanjikan pemain hadiah kejutan.

Setiap cabaran mini akan mempunyai papan angkanya sendiri untuk para pemain memasukkan mata mereka sebaik tamatnya cabaran. Untuk melayakkan diri bagi memenangi hadiah wang tunai yang ditawarkan, pemain mestilah melalui cabaran yang diberikan sekerap yang mungkin dan menggali di kesemua lokasi galian yang terdapat di peta harta karun.

Hadiah wang tunai yang ditawarkan akan diagihkan seperti berikut:

1. 10 pemain paling aktif sepanjang tempoh pertandingan dalam pasukan yang dinobatkan sebagai juara akan menerima RM500 setiap seorang

2. Markah tertinggi untuk permainan mini 1 sepanjang tempoh pertandingan: RM300

3. Markah tertinggi untuk permainan mini 2 sepanjang tempoh pertandingan: RM300

4. Markah tertinggi untuk permainan mini 3 sepanjang tempoh pertandingan: RM300

5. Pemain paling aktif secara keseluruhan sepanjang tempoh pertandingan: RM300

6. Pemain dengan markah tertinggi secara keseluruhan sepanjang tempoh pertandingan: RM300

****



Wah! Hadiahnya begitu lumayan sekali. Apa lagi? Aku terus ke page Mister Potato dan terus LIKE. Selepas itu aku pun layarilah lawan sesawang Mister Potato disini tetapi aku tidak jumpa pun berkenaan cabaran Yang Mana Satu ini. Oh ya! Baru aku teringat...cabaran Yang Mana Satu bakal bermula 13 Disember ini sehingga 9 Januari 2011. 

Jadi, terpaksa la aku menanti. Bagaimana dengan anda? Nak sertai atau tidak? Hadiah lumayan..


Nota: Salam Maal Hijrah dari saya. Jom kita baca doa yang harus dibaca pada akhir Zulhijjah. Doa akhir tahun. Semolek moleknya pada hari ini. JOm ke sini.

7 comments:

SayaNina berkata...

Salam Maal Hijrah... Nice blog... Its help...
(Nazrina Samsir)

Shaofie berkata...

lama tak dgr cite pasal ko. pe cer skrg? kerja ok? hahhaa

tengkorakemas berkata...

Argh..kena ada facebookla ni..ish2..sob2..
aku ucapkan good luck saja untuk ko..:)

Hasrol Nizam berkata...

menarik gila price dia.. mcm best je kalau dpt.haha

Pendapat anda?
Sakit kepala atau migrain?

hans berkata...

wah
aku nak join juga lah

P/S : 5 Gaya Rambut Mengikut Zaman

fara berkata...

i de dapat email dri mister potato to collect the prize tp xnyatakn prize trsebut,,,how erk??blh tlong??tq

Amir Izzat berkata...

@fara.alamak! saya pun tak tahu jugak..aritu da join..tp kalah kot..entah la..cuba tuntut la hadiahnya..dan sy pun xtau caranya. :)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??