Segmen Menyusun Blog Paling Pantas

BEN ASHAARI

  1. BLOG Qaseh Dalia
  2. BLOG http://loqkimagri.blogspot.com/ (la..Abang Ben komen tempat lain ni..entri ke...)
  3. BLOG Ayuni
  4. BLOG Tok Esah
  5. BLOG Dauspozi
  6. BLOG http://princessyayah89.blogspot.com (ben baru komen sini ek atau aku yg tak nampak? hehe)
  7. BLOG Hanna Iymeera
  8. BLOG Hasrull Hassan
  9. BLOG Zamir
  10. BLOG Ummu Izzah
Paling pantas dan siap!!! dua lagi hilang la.. 2 dan 6? mana mereka? dah jumpa! Tak letak link tak pa ke? kan tak sah lak..aduh. Dah letak. Haha


Pening kepala gak ni. Nasib baik wifi aku laju arini. Hehe.. Oh ya! Sesaja memeriahkan pentas dunia blogging. Kalau betul, rezeki. Kalau tidak, lain kali cuba lagi.Hehe

12 comments:

Wan Gerrard berkata...

Wah Bro, pantas giler..hehehe

nazirulhazwan~ berkata...

ko siap letak alasan lagi kat tepi kan.hahaha

Amir Izzat berkata...

@Wan Gerrardpantas mendenya.. bergetar jari2 nie..nasib baik laptop aku ni dia ok sikit..

bro da join? hehe

Amir Izzat berkata...

@nazirulhazwan~..hehe..ku raih simpati... hahah...

Cik Yaya berkata...

hhahaha..pening aku tengok segmen ni..tak pasal2 blog aku femes jap ag..hahahahah...

Amelia berkata...

pantas gila,,awk org yg sy follow yg pos dlu,,haha
pnjam otakkk

akublog berkata...

AKU SUKA HEADER KAU.. Hahahahaha

Amir Izzat berkata...

@mia.lia's profile..pantas mendernya..org lain menang..haha

hurm, huh? follow yg pos dlu? xpaham2..hurm..

emieysandra berkata...

hahaha..best sgmen ni :D

nur berkata...

amir
terasa bertenaga lak bila join ni..
tapi tetinggal ketapi la
ALL IN ONE

Amir Izzat berkata...

@emiey..

haha..memang best..hehe.da join?

@nur

yup, betul2 bersemangat..entah kenapa... haha..tp itu la..xdak rezeki..kan?

Tanpa Nama berkata...

mengapa tidak:)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??