Bila La Buffered Earning Nak Jadi Metered Earning? Dah Berjanggut Aku Tunggu..


Ada nampak tak Buffered Earning Digi kat atas tue? Aku rasa dah lebih sebulan dia duk kat situ. Tak juga jugak jadi metered. Aku memang dah bersyukur habis dengan nilai itu yang membolehkan aku cashout. Bila aku cashout hujung bulan ini. Maka bertambah lah sikit duit aku untuk menampung harga kamera DSLR yang berharg RM3k. 

Sebenarnya aku pun naik hairan daa..Apa pasal ini buffered lama gila bertapak di blog aku ataupun adakah rezeki aku? Hehe.Kalau rezeki, alhamdulillah..tapi biar la cepat sikit jadi metered tue..

Kalau lihat pada nilainya mungkin RM60..Sikit betul kan? Sikit-sikit pun duit jugak namanya.kan? Aku rasa nilai buffered Digi inilah yang terbesar sekali diantara buffered yang lain. Kalau yang lain, RM1,RM2,RM10...Tapi yang nie lain...

Walaubagaimanapun, terima kasih Nuffnang. Harap-harap cepat sikit jadi metered dan aku pun boleh cashout hujung bulan nie. Selepas itu,bagilah Buffered yang baru pulak ye.Hehe... I Love Nuffnang!

9 comments:

Sharinginfoz berkata...

wow not bad bro, nanti banyak le ya dapat

.:: Zul ::. berkata...

ok la tu bro..aku pnya iklan xhinggap lansung..xpasti kot2 ada tersilap kat mana2..huhu

Azman Roslan berkata...

banyak tu..

Hasrol Nizam berkata...

bagus la tu kalau tak jadi metered lagi. boleh tambah2 lagi bagi seratus :D

Pendapat anda?
Kenangan cuti sekolah aku dulu-dulu

hans berkata...

hahahaha
kalau aku biarlah setahun pun
janji dia buffered
means duit bertambah
hoohoho

P/S : Hai Akak Dan Abang Artis! Kamu Suka Menulis Cerpen? Ada Contest Untuk Kamu!

Amir Said berkata...

congratz!

Mr. J berkata...

wah,. banyak dah tu broo...

Suai kenal dgn Fasha Sandha

cikgu isza berkata...

sabar2 amir.. kot mahu membiak lagi tuu..

tengkorakemas berkata...

Amir, aku tag ko, ada masa nanti perah otak kaw2 punya fikir design header, RM100 tu..

http://tengkorakemas.blogspot.com/2010/12/my-header-contest-yanas-contest.html

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??