Menteri Besar Kelantan Nik Aziz Nik Mat Sakit Tenat| Khabarnya..

Bismillahirahmanirahim.

Berita yang saya dapat dari blog The Unspninners yang menyatakan bahawa Menteri Besar Kelantan, Nik Aziz Nik Mat telah dimasukkan ke Hospital kerana sakit tenat. Puncanya mungkin dari sesak nafas.

Walaupun tiada maklumat yang banyak diperolehi tetapi Tuan Guru Nik Aziz dikatakan memang sakit tenat dan sedang dirawat di wad hospital. Sehubungan itu, marilah sama-sama kita berdoa agar beliau cepat sembuh seperti selalu. Walaupun kita berbeza fahaman politik tetapi kita sama agama iaitu agama Islam. Mungkin ada yang kata "tak usah la doakan dia. Nanti perangai buruk dia datang lagi"(komen di sebuah blog).

Sesungguhnya Allah itu Maha Pengampun. Doakan beliau sihat walafiat serta dicucuri rahmat.

Seperti kata The Unspinners 

"Walaupun kami The Unspinners balun habis Nik Aziz, kami mendoakan tuhan ringankan kesakitannya dan jika diizinkan, dipulihkannya agar dapat melakukan kebaikan dan menjauhkan kerosakkan.


Nora: Andai berita ini tidak benar, aku tetap doakan beliau.

Maklumlah kita tuan rumah orang Melayu yang berpanjikan kesinambungan sejarah Ketuanan Melayu (kedaulatan raja) yang tahu adab dan tahu had dalam berpolitik. Tak macam satu kumpulan tu."

3 comments:

hahazirahas berkata...

semoga tuan gru nik aziz sihat sntiasa dn pnjg umur. aminn.

hans berkata...

insyaallah
moga beliau cepat sembuh

P/S : Kisah Dongeng Telefon Awam Dan Telefon Bimbit

Unknown berkata...

moga beliau cept sembuh ye :) amin

SUKA PELIK

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??